A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
Saved in:
Main Author: | Kovácsné Szmolicza Judit |
---|---|
Other Authors: | Kopcsay Dr. László |
Kulcsszavak: | 7P modell diszkonthálózat értékesítés fenntarthatóság FMCG termékek marketing Porter 5 erő modell swot elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41367 |
Similar Items
A Lidl Magyarország tevékenységének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kurczina Gabriella
: Kurczina Gabriella
Kereskedelmi és marketing stratégiák elemzése a LIDL-nél
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A Lidl Social Media tevékenysége és a Lidl Plus alkalmazás használata
: Komlós Veronika
: Komlós Veronika
Eredmény tervezése és előrejelzése a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-nél
: Rózsa Ramóna
: Rózsa Ramóna
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013)
: Balázs Bettina
Published: (2013)
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
Az Ozora Fesztivál sikerének kulcsa a szájreklám ereje és az élményalapú marketing szerepe
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
A magyar lóversenyzés elemzése marketing szempontból
: Kanik Dorina
: Kanik Dorina
Három Észak-magyarországi kastélyszálló összehasonlító elemzése rendezvényturisztikai szempontból
: Pintér Alexandra
: Pintér Alexandra
A startupok sikerének titka a digitális marketing és a brand building nézőpontjából
: Borbély Tamás Attila
: Borbély Tamás Attila
LIDL Magyarország Kereskedelmi BT. vagyoni pénzügyi és jövedelmezőségi vizsgálata 5 év beszámolójának adatai alapján
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Jászberény elemzése régió-, településfejlesztés és marketing szempontból
: Fülöp-Bozsó Nikolett
: Fülöp-Bozsó Nikolett
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja
: Jordán Tamás
: Jordán Tamás
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. alsó vezetői betanulási programjának elemzése, javaslattétel a gyakorlati részre és az eredményesség előrejelzése
: Hajdrik György
: Hajdrik György
Az UNIQA Biztosító Zrt. elemzése marketing szempontból
: Tősér Dorián
: Tősér Dorián
A Lidl disztribúciós rendszerének fejlesztési lehetőségei Csomagátvevő automaták integrálása az ellátási láncba.
: Anton Felícia Flóra
: Anton Felícia Flóra
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
Éleződő légifuvarozói verseny, a Farnair Hungary Kft. sikerének titkai
: Mák Gabriella Andrea
: Mák Gabriella Andrea
Spanyolország, mint textilipari nagyhatalom, avagy a Mango sikerének titka
: Juhász Dóra
: Juhász Dóra
Egy egészséges gyorsétterem megvalósíthatósági tanulmánya, bevezetése, sikerének kulcsa Budapesten
: Császár Zsolt
: Császár Zsolt
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK MARKETING ÉS MUNKAÜGYI SZEMPONTBÓL
: Gazdag Erika
: Gazdag Erika
A szervezeti működés elemzése marketing szempontból az Erste Banknál
: Kiss Kálmán Ferenc
: Kiss Kálmán Ferenc
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka?
: Berta Sára Boglárka
: Berta Sára Boglárka
Helyfüggő közösségi mobilhálózat lehetőségei marketing szempontból
: Bárány Alexandra
Published: (2014)
: Bárány Alexandra
Published: (2014)
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
Love factory, az új Fiesta sikerének kulcsa! Fogyasztói szokások és befogadói attitűd, azonos vagyok-e a hősömmel?
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Egy válságálló cégcsoport sikerének titka, avagy Az Inditex Group üzletpolitikája
: Czine Viktória
Published: (2014)
: Czine Viktória
Published: (2014)
Balatoni borrégió bemutatása és három konkrét pincészet elemzése marketing szempontból
: Fekete Alexa
: Fekete Alexa
A Lidl és a Tesco helyzetének alakulása a hazai FMCG piacon
: Szentirmai Ákos András
: Szentirmai Ákos András
Készletezés-menedzsment gazdaságossági és hatékonysági megoldásai a Lidl Magyarország Bt. raktáraiban
: Szalai Krisztina
: Szalai Krisztina
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. tevékenységének tanulmányozása, a szervezet sikerének tényezői
: Solymos Aliz
: Solymos Aliz
A Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2011, 2012 és 2013-as üzleti évek beszámolói alapján
: Lohn Mária
: Lohn Mária
Hagyományőrzés kreatív módon – egy induló dél-alföldi turisztikai vállalkozás sikerének esélyei
: Deák Anikó
: Deák Anikó
Dreher termékek csomagolásának vizsgálata, logisztikai és marketing szempontból
: Kecskés Laura
: Kecskés Laura
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata
: Mrena Marcell
: Mrena Marcell
Similar Items
-
A Lidl Magyarország tevékenységének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kurczina Gabriella -
Kereskedelmi és marketing stratégiák elemzése a LIDL-nél
: Tolnai Viktor István -
A Lidl Social Media tevékenysége és a Lidl Plus alkalmazás használata
: Komlós Veronika -
Eredmény tervezése és előrejelzése a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-nél
: Rózsa Ramóna -
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013)