Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bíró Alexandra
További közreműködők: Babics Anna
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kozmetikai cikkek
marketing
marketingtevékenység
márkaépítés
márkaérték
professzionális
szépségipar
szolgáltatók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41379
Leíró adatok
Kivonat:Diplomadolgozatomban a szépségipar területét vizsgálom, azon belül is a professzionális kozmetikai márkák, illetve szalonok marketingstratégiáját. A professzionális kozmetikumok elsősorban a kozmetikus szakemberek számára készülnek, azonban a piacon elérhető márkák többsége már a lakosság felé is kínál termékpalettát. Kutatásom kiterjed a szépségipar történetére, jelenlegi helyzetére, valamint célzottan ezen terület márkáinak ismertetésére, feltérképezésére. Elengedhetetlennek tartom a témában a márkaérték bemutatását, valamint kitérek a márka és fogyasztó között kialakult kapcsolatokra. Primer kutatásom során kvalitatív és kvantitatív módszert egyaránt alkalmaztam, hogy az érintett témakört több szemszögből elemezhessem. A kvalitatív kutatás során mélyinterjúkat folytattam kozmetikai márkák marketingstratégiájára is rálátó szakembereivel, a kvantitatív kutatásnál a kozmetikusok által használt márkákat elemeztem, valamint a szakemberek és a professzionális márkák marketingtevékenységét. Szekunder kutatásom során felmértem a szépségipar történetét, jelenlegi helyzetét és az aktuális trendeket.