Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Árvai Ádám
Other Authors: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:influencer marketing
közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
metaverzum
NFT
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41468

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41468
005 20221011094919.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Árvai Ádám 
245 1 3 |a Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken  |c Árvai Ádám  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom fő célja az volt, hogy bemutassa a közösségi médiaoldalak és az influencer marketing hatását a társadalmunk legfontosabb rétegére, a fogyasztókra. Elsőként a marketing létezésének kezdetét vizsgáltam, és hogy egy közel 100 év elteltével, mennyit is változott a marketing stratégia és a kommunikáció. A dolgozatom további részében az Influencer marketing létrejöttét és annak létezését és hatását vizsgáltam.Ezt követően A decentralizált hálózatokon alapuló metaverzum fogalmát és jövőbeli lehetőségeit boncolgattam. A záródolgozatom második felében primer kutatást végeztem, melyben az emberek véleményét kértem ki a közösségi média felhasználási szokásaikról és az influencer marketingről. 
695 |a influencer marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a metaverzum 
695 |a NFT 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41468/1/Za%CC%81ro%CC%81dolgozat%20-%20A%CC%81rvai%20A%CC%81da%CC%81m%20%282022%29.pdf  |z Dokumentum-elérés