Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Váradi Eszter Zsófia
További közreműködők: Dr. Molnár Gergely
Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
diabétesz
influenszer marketing
közösségi média
marketingstratégia
online marketing
vércukormérés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41471
Leíró adatok
Kivonat:A cukorbetegek nagy százaléka nem tájékozódik a betegségével kapcsolatban, nincs tisztában az őket érintő jogosultságokkal és azt sem tudják, hogy miért fontos számukra a rendszeres vércukormérés. Azonban sok mindenben segítségükre lenne a megfelelő információnyújtás, mert a diabétesz egy nagyon elterjedt, de megelőzhető és kordában tartható betegség. A cukormérőket forgalmazó cégek marketing tevékenysége igencsak kiforratlan. Dolgozatomban 7P elemzés segítségével megvizsgáltam egy, a magyar piacon jelenlévő, cukormérő készülékeket forgalmazó cég marketing tevékenységét. Elemeztem a szervezet marketingstratégiájának erősségeit és gyengeségeit. Majd ezután kérdőív segítségével, megkérdeztem egy 200 fős cukorbetegségben érintett csoportot, hogy milyen témák és információk érdekelik őket a betegségükkel kapcsolatban. Továbbá, kitértem arra is, hogy érdemes-e influenszer marketing segítségével népszerűsíteni egy cukormérőt vagy a cukormérés gyakoriságának fontosságát a közösségi média felületeken. Arra a következtetésre jutottam, hogy az elemzésemben résztvevő cég online marketing tevékenységét érdemes fejleszteni, igény lenne a cukorbetegek részéről a megfelelő tájékoztatásra bizonyos témák tekintetében. Az influenszer marketing pedig csak kis részben kiaknázható terület a vállalat számára.