Cukorbetegek tájékoztatása online közösségi felületeken
Saved in:
Main Author: | Váradi Eszter Zsófia |
---|---|
Other Authors: |
Dr. Molnár Gergely
Oravecz Titanilla Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7P modell diabétesz influenszer marketing közösségi média marketingstratégia online marketing vércukormérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41471 |
Similar Items
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter
: Kazinczi Eszter
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
A fogyasztók tájékoztatása és oktatása a fogyasztóvédelemben
: Bán Benedek
: Bán Benedek
Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról
: Horvátits Viktória Johanna
: Horvátits Viktória Johanna
Marketing lehetőségek a Z generáció irányába az újonnan megjelenő közösségi média felületeken
: Csapó Dorka Kata
: Csapó Dorka Kata
A cukormentes cukrászati termékek helye a cukorbetegek diétájában, és szélesebb körű elterjesztésük lehetősége
: Felfalusi-Ilyés Kinga
: Felfalusi-Ilyés Kinga
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról (költségek, kamatozás, óvadék, díjak, stb.)
: Paál Annamária
: Paál Annamária
A munkáltatói márkaépítés a bankszektorban. A hazai és külföldi bankok, mint márkák megjelenése az online felületeken.
: Egresits Anna
: Egresits Anna
A FürgeAgár elnevezésű fiktív vállalkozás bemutatása és marketingkommunikációs lehetőségei digitális felületeken
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
Solvit, segítség a hatékony problémamegoldáshoz, az uniós fogyasztók és vállalkozások tájékoztatása és tájékozottsága az egységes piacról
: Fercsák Viktor
: Fercsák Viktor
A közösségi média térnyerése az online marketingkommunikációban
: Domján Zsófia
: Domján Zsófia
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
Üzleti vállalatok online közösségi oldalakon, lehetőségek bemutatása és konkrét megjelenések elemzése
: Horváth Eszter
Published: (2014)
: Horváth Eszter
Published: (2014)
Az online közösségi média térhódítása és újdonságai
: Sós Ivett
: Sós Ivett
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
A közösségi médiák szerepe az online kampánytervezésben
: Csizmadia Dorina
: Csizmadia Dorina
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
A közösségi média - az online marketingkommunikáció eszköze
: Bata Bettina
: Bata Bettina
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
Online és közösségi médiakommunikáció egy mai cég életében
: Csákány Ingrid
: Csákány Ingrid
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
A közösségi média szerepe az online marketingkommunikációban Különös tekintettel a fiatalok online médiafogyasztására
: Barsi Vivien
: Barsi Vivien
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Jószomszéd - egy online közösségi hálózat létesítése és piaci bevezetése
: Nagy-Szilitsán Gergő
: Nagy-Szilitsán Gergő
Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában
: Hörnyék Bianka
: Hörnyék Bianka
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
A közösségi háló szerepe az értékesítésben, az online márkaépítés
: Hollósi Laura
: Hollósi Laura
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Similar Items
-
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter -
A fogyasztók már bekapcsolódtak avagy Kétoldalú, interaktív marketingkommunikáció az online felületeken
: Kazinczi Eszter -
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám -
A fogyasztók tájékoztatása és oktatása a fogyasztóvédelemben
: Bán Benedek -
Az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a banki kondíciókról
: Horvátits Viktória Johanna