A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Csuri Viktória |
---|---|
Other Authors: | Dr. Rimóczi Csilla |
Kulcsszavak: | AIESEC koronavírus-járvány (COVID-19) marketing nonprofit szervezet(ek) online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41510 |
Similar Items
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására
: Básti Attila
: Básti Attila
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.
: Rendes Szonja Éva
: Rendes Szonja Éva
A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására
: Nagy Réka
: Nagy Réka
Kis és Közepes Vállalatok finanszírozási környezetének változása a Covid-19 hatására
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
Nonprofit szektor sajátosságainak vizsgálata az AIESEC diákszervezet perspektívájában
: Kovács Franciska
: Kovács Franciska
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
A túlzott turizmus és az utazási szokások változása a COVID-19 hatására
: Daróczi Kornél
: Daróczi Kornél
A vállalkozási tevékenység hatékonyságának és jövedelmezőségének elemzése, változása a Covid 19 hatására
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Online élelmiszer - vásárlói viselkedés változásai a Covid-19 hatására
: Tálos Klaudia
: Tálos Klaudia
Kultúrafogyasztás változása a múzeumokban a covid hatására
: Hegyi Anett
: Hegyi Anett
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta
: Kohajda Orsolya Renáta
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Az agrárium teljesítményének változása a 2008-as gazdasági válság és a COVID-19 hatására Magyarországon
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Published: (2022)
Sharing economy bemutatása, és az Airbnb gazdasági helyzetének változása a COVID-19 koronavírus hatására
: Varga Ivett
: Varga Ivett
Toborzás-kiválasztás változása a COVID19 járvány hatására egy FMCG szektorban működő multinacionális vállalatnál
: Tóth Balázs
: Tóth Balázs
Nonprofit szervezetek működése
: Maurer Petra
: Maurer Petra
Repülési szokások megváltozása a Covid-19 hatására
: Szőllősi Gréta
: Szőllősi Gréta
A távmunka és az otthoni munkavégzés változása a COVID-19 járvány hatására egy hazai nagyvállalatnál
: Kántor Klaudia Rózsa
: Kántor Klaudia Rózsa
Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével
: Novák Petra
: Novák Petra
Nonprofit szervezetek finanszírozása Magyarországon
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Nonprofit szervezetek tevékenységének finanszírozása
: Kovács Zoltán
: Kovács Zoltán
Nonprofit szervezetek adózási specialitásai
: Brinza Barbara Brigitta
: Brinza Barbara Brigitta
Nonprofit szervezetek adózási specialitásai
: Józsa Tamás
: Józsa Tamás
A fogyasztói magatartás változása COVID-19 alatt
: Makány Berta
: Makány Berta
Alkoholfogyasztói szokások változása a Covid-19 alatt
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
Nonprofit szervezetek kommunikációs lehetőségei az Öko-Pannon Nonprofit Kft.
: Csiszár Zsófia
: Csiszár Zsófia
Változások a szervezeti kommunikációban a COVID-19 világjárvány hatására
: Szűcs Tünde
: Szűcs Tünde
A digitális nomádok reagálása a COVID-19 világjárvány hatására
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
A globális ellátási lánc alakulása a COVID-19 hatására
: Fehér Blanka
: Fehér Blanka
Az AIESEC marketingkommunikációs politikája
: Takács Tünde
: Takács Tünde
A gyermeksegélyező nonprofit szervezetek kommunikációja
: Marczellová Adél
: Marczellová Adél
Nonprofit szervezetek számvitele és adózása
: Törteli Mária
: Törteli Mária
A nonprofit szervezetek gazdálkodása, beszámolórendszere
: Domokos Erika
: Domokos Erika
Nonprofit szervezetek adózási specialitásai Magyarországon
: Varga Nikolett
: Varga Nikolett
A Nonprofit szervezetek gazdálkodásának sajátosságai a Magyar Közút Nonprofit Zrt. példáján keresztül
: Bagoly Dániel
: Bagoly Dániel
A nonprofit szervezetek gazdálkodásának bemutatása a Magyar Közút Nonprofit Zrt. példáján keresztül
: Iván Dóra Adél
: Iván Dóra Adél
Similar Items
-
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla -
Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására
: Básti Attila -
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória -
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina -
A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.
: Rendes Szonja Éva