Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kakuk Dominika
Other Authors: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:adatgyűjtés
alapelvek
cégstratégia
gazdasági környezet
környezetvédelem
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41521
Description
Abstract:Napjainkban egyre aktuálisabb, folytonosabb téma a környezettudatosság. Mindemellett a környezetünk fenntarthatósága egyre inkább feltörekvő tendenciát mutat. Hiszen mondhatni társadalmunk céljává vált. A környezetvédelem a mai világban egy fontos tényező az emberek életében, hogy figyeljenek környezetükre a jövő érdekében. A fogyasztókban is felerősödött, hogy tegyenek környezetükért, illetve, hogy olyan vásároljanak, amivel ó környezetüket, minimalizálja a szennyezéseket.Dolgozatom célja felhívni a figyelmet, arra, hogy szükség van változásokra a környezetünk érdekében.