Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csizmadia Dóra
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Kulcsszavak:7P modell
kommunikáció
szolgáltatás
szolgáltatásmarketing
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41522
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomban az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. ügyfélszolgálati kommunikációját, valamint marketing tevékenységét tanulmányoztam, hiszen szakmai gyakorlatomat a cégnél töltöttem le. Dolgozatomban első sorban fontosnak találtam, hogy egy összetettebb képet alkossak magáról a marketing fogalmáról, tisztázzam azt, hogy mi is az a marketingkommunikáció, majd kitértem a szolgáltatás-, valamint a közüzemi cégek marketing tevékenységeinek különböző területeire. Ezután bemutattam a céget névváltozás előtt és után is. Ezt követte a vállalat marketingje, ahol felsoroltam, milyen eszközöket használnak leginkább. Készítettem egy SWOT elemzést, majd egy primert kutatás, kérdőív formájában, amit online felületen végeztem, ezt kiértékeltem. Javaslattétellel zártam, itt megoldást kerestem arra, hogy hogyan lehetne a cég ügyeit hatékonyabban, a társadalom minden tagját bevonva, gyorsabban végezni.