A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deli Réka
Other Authors: Máté Dr. Zoltán
Kulcsszavak:mobiltelefonok
offline marketing eszközök
online marketing eszközök
startup
Xiaomi
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41534
Description
Abstract:Záródolgozatomban a Xiaomi vállalati fejlődését szerettem volna megvizsgálni, amelyhez legjobbnak láttam, ha az online és offline térben felhasznált marketing eszközöket elemzem többek között. Mivel én is részt veszek a cég egyik ilyen offline tevékenységének, ezért saját tapasztalataim alapján tudok a témában vizsgálódni, ezzel releváns, valósághű megállapításokat tenni. A szakmai gyakorlatom számomra, az online térben történő kommunikáció fontosságára és annak módjára világított rá. Szerettem volna a szakmai gyakorlatomon megszerzett tudást és a promóteri munkámból fakadó tapasztalataimat vegyíteni a záródolgozatom elkészítésekor.