Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
Saved in:
Main Author: | Gombkötő Regina |
---|---|
Other Authors: | Polcz Dr. Károly |
Kulcsszavak: | fogyasztói társadalom kozmetika marketing Social media tudatosság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41535 |
Similar Items
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
Speciális terméket forgalmazó vállalkozás működésének elemző bemutatása vállalatgazdasági szempontok szerint
: Szurok Rebeka
: Szurok Rebeka
Az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenysége és annak hatása az ügyfélhűségre
: Szőnyi Nóra Eszter
: Szőnyi Nóra Eszter
Az Y generáció pénzügyi tudatossága
: Steiner Zsófia
: Steiner Zsófia
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet
: Gordán Erzsébet
Navigare necesse est, avagy milyen marketingstratégiával vezetheti piacra új hajózással kapcsolatos termékét egy kisvállalkozás
: Fekete András
: Fekete András
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő
: Czigner Enikő
A környezettudatos fogyasztók elvárásai és a szállodaipari marketing kapcsolata
: Szőllősi Kíra
: Szőllősi Kíra
A pénzügyi kultúra és a Z generáció pénzügyi tudatossága
: Szász Viktor
: Szász Viktor
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Az influencer marketing vásárlásösztönző hatása a kozmetikai iparban
: Kocsis Kitti
: Kocsis Kitti
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Felelős marketing, a reklámok hatásai a gyerekekre, és a szülők tudatossága a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban
: Farkas Péter
: Farkas Péter
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
A zöld marketing jelentősége a fenntarthatóságban és a kozmetikai iparban
: Tárnoki Kata Lilla
: Tárnoki Kata Lilla
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta
: Weigl Henrietta
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
Munkavállalók felelőssége az adatvédelem és adatbiztonság területén A MOL Nyrt. dolgozóinak információbiztonság tudatossága
: Almádi Szilvia
: Almádi Szilvia
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a kozmetikai iparban
: Püspöki Kitti
: Püspöki Kitti
Innovációs marketing - A színek és a fogyasztók
: Likker Fruzsina
: Likker Fruzsina
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
A vegán fogyasztók élelmiszervásárlási magatartásának marketing aspektusai
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Social media és content marketing eszközök bemutatása az Elyn's Lab kozmetikai márkán keresztül
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Avon - the Company for Women, egy nemzetközi kozmetikai cég marketing stratégiája a XXI. század elején
: Babinecz Edit
: Babinecz Edit
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
A kozmetikai szolgáltatásnyújtás fejlesztési lehetőségei minőségtechnikai módszerek alkalmazásával
: Papdi Noémi
: Papdi Noémi
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza
: Horváth Aliza
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Similar Items
-
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura -
Speciális terméket forgalmazó vállalkozás működésének elemző bemutatása vállalatgazdasági szempontok szerint
: Szurok Rebeka -
Az AngelFace Kozmetika marketingkommunikációs tevékenysége és annak hatása az ügyfélhűségre
: Szőnyi Nóra Eszter -
Az Y generáció pénzügyi tudatossága
: Steiner Zsófia -
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet