Marketing megoldások a B2B piacon - Az Eaton példáján keresztül bemutatva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Somogyi Barbara
További közreműködők: Szánthó Dr. Zsuzsanna
Szontág Balázs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kapcsolati marketing
kapcsolattartás
marketingeszközök
marketingkommunikáció
üzleti kapcsolatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41544
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat témája a különböző marketing megoldások, amiket a B2B szektorban alkalmaznak, ide értve a kapcsolati, online és offline marketinget. Mindezt az Eaton cég példáján keresztül szemléltetem, primer kutatásomat pedig szakértői megkérdezéssel végeztem, a cég partnerei körében. Dolgozatom végén a primer és szekunder kutatásom során feltárt összefüggések alapján javaslatokat fogalmazok meg arra vonatkozólag, hogy az Eatonnak milyen területeken lenne érdemes még fejlődnie ahhoz, hogy partnerei elégedettségét növelje.