A MOL Limo marketingmenedzsment tevékenységének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fehérvári Anna
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Kulcsszavak:4p
árverseny
Car sharing
marketingcsatorna
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41547
Leíró adatok
Kivonat:A közösségi gazdaság a technológia fejlődése és a fogyasztói szokások változásának köszönhetően egyre gyorsabban terjed. Ugyanis az emberek többsége ráeszmélt, hogy a birtoklás sokszor felesleges és másfajta módon is hozzájuthatnak bizonyos eszközökhöz. A megosztáson alapuló szolgáltatások megjelenése által elfogadottabbá vált, hogy a birtoklás helyett a bérlés is megfelelő opció lehet az adott cél eléréséhez. Mint ahogy más szektorokban, a mobilitási iparágban is egyre több szolgáltató próbál az effajta igényeknek eleget tenni. Záródolgozatomban a mobilitási eszközök egyik komponensével, a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatással és annak marketingmenedzsment tevékenységével foglalkozom, melyben részletesen kitérek a marketing eszközrendszerére és a versenytársak elemzésére.