Fitnesz iparág változásai a Covid 19 hatására Mezei Eszter Fitness bemutatásán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dóri-Nagy Dorottya
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Kulcsszavak:elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
fitnesz
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
Mezei Eszter
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41550
Leíró adatok
Kivonat:A fitnesz iparág változásairól írtam, melyek a Covid19 világjárvány hatására történtek. A fitnesz piac átalakult, az emberek átálltak az online térbe, ezáltal megváltozott a szolgáltatások köre, a fitnesz cégek értékesítési lehetőségei és marketing stratégiája. Ezen változásokat mutatom be Mezei Eszter fitnesz edző vállakozásán keresztül, aki gyorsan és rugalmasan kezelte a kialakult helyzetet, és állt át az online térbe. A pandémia miatt új szolgáltatásokat kellett beveztenie, és a személyes értékesítés helyett az online értékesítésre kellett áttérnie, melynek rengeteg marketing költsége is volt.