A BIS Hungary Kft. marketing szemléletű bemutatása és elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kis Norman Imre
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Kulcsszavak:7P modell
folyamatelemzés
ipari szektor
SWOT-elemzés
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41576
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatomban Magyarország legnagyobb, összetett ipari szolgáltatásokat nyújtó vállalatát, a BIS Hungary Kft.-t mutattam be és elemeztem a 7P marketing mix és a SWOT analízis alapján. Választásom azért erre a cégre esett, mert az egyik legiemelkedőbbek a területükön Magyarországon és számos külföldi országban, emellett itt töltöttem a szakmai gyakorlatomat.  Célom volt, hogy megismertessem az olvasóval magát a a cég kialakulását és működését napjainkban, továbbá, felkelteni a vezetőség figyelmét, hogy szükség van a cégnél egy kreatív/marketinges munkatársra, mivel a BIS nem rendelkezik ilyen emberrel.  Dolgozatom első pontja a bevezetés, majd ezt követi a második pont, a cég bemutatása. Ezután nekiláttam a harmadik pontnak, amiben megkezdtem a cég elemzését először a 7P modell, majd pedig a SWOT analízis alapján. Dolgozatom negyedik pontjában tettem javaslatokat a cég számára, hogy miben kellene változtatni a jövőben, milyen újításokat lehetne bevezetni. A legutolsó ötödik pontban a záródolgozatomban leírtakat foglaltam össze.