A szövegírás szerepe és elemzése a Langmár Kommunikáció példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Fanni
További közreműködők: Dr. Rimóczi Csilla
Kulcsszavak:21. század
írás
kommunikáció
kreativitás
marketing
online marketing
szövegszerkesztés
üzleti kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41609
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatom témájául az online marketingkommunikációt azon belül is a kreatív szövegírást választottam. Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy milyen eszközökkel és lehetőségekkel élhet egy szövegíró kreatív módon, amellyel a 21.században elnyerheti az olvasó teljeskörű érdeklődését. Körbejártam ezt mind a márkaépítésre szolgáló, mind az eladásösztönzésre bevetett szövegírás tekintetében is. A témát mind az olvasó mind a szövegíró szemszögéből is vizsgáltam. Bemutattam az online marketingkommunikáció részletei, funkciói és eszközei a szövegírásra fókuszáltan. Részleteztem, hogy mit jelent a kreativitás a szövegírás tekintetében, illetve, hogy mit kell tudni a szövegírásról, valamint, hogy milyen kreatív módszerekkel élhet egy szövegíró a hatásos szövegek érdekében. Mindemellett bemutattam a szövegalkotást a Langmár Kommunikáció Kft. példáján keresztül. Primer kutatásként kérdőíves megkérdezést végeztem és gyűjtöttem adatokat a téma részleteiről. Továbbá alátámasztottam hipotéziseimet és végezetül pedig a vizsgálathoz kapcsolódóan következtetéseket vontam le és javaslatokat tettem.