A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mezei Zsófia
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Szánthó Dr. Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntarthatóság
fogyasztói szokások
használtruha
használtruha piac
Háda-1 Kft.
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingtevékenység
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41638
Leíró adatok
Kivonat:Elemzésem célja az volt, hogy részletesen bemutathassam, hogy milyen hatással volt a Covid-19 világjárvány a Háda-1 Kft. marketingtevékenységére és a fogyasztói szokások megváltozására.Úgy érzem, hogy ezen elemzés során még inkább sikerült betekintést nyernem abba, hogy a cég előbbiekben felsorolt tényezőire milyen hatással is volt a világjárvány, továbbá jobban átláthatóbbá vált számomra a használtruha piac, a fenntarthatóság és a ruhaipar környezetszennyező tevékenysége, tehát a vizsgálat elérte célját. Úgy gondolom, hogy a kutatásom során bemutatott tények alátámasztják azt, hogy a Covid-19 világjárvány mind a Háda-1 Kft. marketingjére mind pedig a vásárlói szokásaira hatással volt, ugyanakkor igyekezett alkalmazkodni az így kialakult helyzetekhez, s ezáltal megtudta őrizni sikerességét is.