A streaming szolgáltatók kommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Keményfi Bence
További közreműködők: Krasztev Dr. Péter Lajos
Szenes Tamás
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális média
kommunikáció
közösségi média
média
tartalomszolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41646
Leíró adatok
Kivonat:A streaming szolgáltatók a hatalmas és korlátlan kínálatukkal nagy sikernek örvendhetnek a fogyasztók körében. Ennek a sikernek az eléréséhez elengedhetetlen a cégek kommunikációja a közönség felé. Ez a kommunikáció sokoldalú és több rétegű, illetve rengeteg platformot és eszközt foglal magában. Kutatásaim során a Netflix, az HBO Max és az Amazon Prime nevű szolgáltatókat vizsgáltam, továbbá ezeknek a kommunikációs csatornáival foglalkoztam, ugyanis a hazánkban elérhető szolgáltatók közül ez a három a legismertebb és ez a három rendelkezik a legnagyobb felhasználói bázissal. Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy pontosan mik is ezek a kommunikációs csatornák és formák, amiket a nagyobb streaming szolgáltatók vesznek igénybe annak érdekében, hogy minél nagyobb csoportokat érjenek el, ezzel bővítve a felhasználói bázisukat.