A közösségi háló szerepe az értékesítésben

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kossa Enikő
Other Authors: Máté Dr. Zoltán
Kulcsszavak:21. század
diagramok
életkor
értékesítés
felhasználói felületek
felhasználói tevékenység
influenszer marketing
kiértékelés
közösségi háló
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41664
Description
Abstract:A záródolgozatom témája a közösségi hálók szerepe az értékesítésben. Kutatásom célja, hogy választ kapjak arra a kérdésre, hogy miként hat a manapság igen népszerű influenszer marketing a fogyasztókra. Érdemes-e a hirdetni vágyó vállalatoknak tartalomgyártókkal szerződni és a közösségi hálók felhasználóit befolyásolják-e ezek a hirdetések. Emellett ismertetem, hogy hogyan változott az értékesítés, milyen hirdetési formákkal találkozhatunk az interneten és a közösségi oldalakat is részletesen bemutatom. Véleményem szerint kérdéseimre választ kaptam és tanulmányom teljes képet ad a témával kapcsolatban.