Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kerschbaummayer Eliza
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Nikolic Aleksandar
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Ars Una Studio Kft.
árpolitika
marketingstratégia
papíripar
termékpolitika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41676
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban egy magyar márka, az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiájának kidolgozása került bemutatásra, megvizsgálva előtte a papíripart globálisan, az európai és a magyar piacon. Feltérképeztem a cég különböző tulajdonságait a STEEP, SWOT, PORTER elemzés segítségével. Primer kutatásom során szert tehettem a különböző sok-sok véleményre, illetve, hogy milyen elvárásokat támasztanak a vásárlók egy papír-írószer bolt termékeire vonatkozóan. A válaszokból készítettem diagramokat, ábrákat, levontam a következtetéseket, amikből sok új információ segítségével egy eredményesebb stratégiát tudtam kidolgozni a termékpolitikát, árpolitikát, értékesítési politikát valamint a kommunikációs politikát illetőleg.