A social listening jelenléte a globális piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oláh Bence
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:digitalizáció
közösségi média
marketingkommunikáció
piackutatás
social listening
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41691
Leíró adatok
Kivonat:A social listening használata részben a világ változásainak, részben pedig a modern megoldásainak köszönhetően feltörekvőben van. A gépi tanulás és a fejlett analitika együtt egy új szintre emelheti a piackutatást és az üzleti információszerzést. A szolgáltatás és a szolgáltató cégek jelenleg szűk körökben ismertek, de minden adott ahhoz, hogy hamarosan az egyik alapvető megoldásként szolgáljon a piacon. Az idő során egyre kifinomultabb rendszerek és módszertanok fejlődnek, amelyek ugyancsak arra ösztönözhetik a vállalatokat, hogy kipróbálják és hosszú távon is igénybe vegyék a szolgáltatást. Az iparág kommunikációja jelenleg nem tökéletes, de jó irányba halad, hogy növelje a social listening megismertetését. A D-Tag Analytics Zrt. egy kifejezetten ígéretes cég, aki azon kevés cégek közé tartozik, akik az elsők között vannak az európai piacon. A D-Tag még induló fázisban van, viszont a ráható tényezők és a belső szakértelem kombinációjával potenciális versenytársa lehet az iparágban aktív szolgáltató cégeknek. Úgy gondolom, hogy a cég online jelenlétének növelése alapvető feladat kell, hogy legyen a jövőben, és a kommunikációt pedig egyszerű formában kell végezni, hogy az mindenki számára érthető legyen.