Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Alexandra
További közreműködők: Forgács Dr. Anna
Kulcsszavak:Accor Hotels
ALL
hűségprogram
Ibis
szállodai marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41733
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban bemutatom az Accort, mint multinacionális céget, mely szállodákat és üdülőhelyeket üzemeltet világszerte. Ezen belül pontosabban kitérek az Ibis Budapest Citysouth hotelre, melyben gyakorlatomat töltöttem Front Office (recepciós) gyakornokként. A cég rendelkezik egy saját hűségprogrammal, melynek "ALL-Accor Live Limitless" a neve, dolgozatom végén ennek előnyeit mutatom be mind a vendégek, mind a szállodák részéről, valamint ehhez kapcsolódóan kitérek a vendégek személyiségtípusaira, ugyanis véleményem szerint nagyon fontos egy ilyen program jó müködéséhez, hogy ismerjük az embereket, valamint alapvetően a szállodaiparban is fontos tudni, mikor, milyen helyzetben, hogyan kell reagálni, hogyan tudjuk megoldani az esetlegesen felmerülő problémákat a vendégekkel. Dolgozatom lezárásaként interjút készítettem a szálloda igazgatójával a progamról, mellyel kicsit pontosabb képet kaphatunk működéséről.