Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása
Saved in:
Main Author: | Magyar Alexandra |
---|---|
Other Authors: | Forgács Dr. Anna |
Kulcsszavak: | Accor Hotels ALL hűségprogram Ibis szállodai marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41733 |
Similar Items
"...áll a bál..."
: Bujdosó Helga
: Bujdosó Helga
The impact of the international sustainable development program of Accor Hotels Group
: Géczy-Mikes Marietta
: Géczy-Mikes Marietta
A szállodai fenntarthatóság vizsgálata dolgozó szemmel az Accor szállodaláncon belül.
: Bárány Réka Krisztina
: Bárány Réka Krisztina
A BitCoin és a rendszer, amely mögötte áll
: Nagy Péter
: Nagy Péter
A szállodai értékesítési részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése az Accor-Pannonia Hotels Zrt. Központi Irodájában
: Karasz Borbála
: Karasz Borbála
A szállodai árazást befolyásoló események elemzése az Accor szállodacsoport vizsgálatán keresztül
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Television watching habits and their impact on our lives
: Szedlacsek Judit
: Szedlacsek Judit
Investigating the influence of live music on restaurant consumption
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Fényes jövő vagy csúfos bukás előtt áll Kína gazdasági fenntarthatósága?
: Bodnár Evelin Vivien
: Bodnár Evelin Vivien
Business opening in Budapest, feasibility study of an all free fast-food restaurant
: Malcsiner Eszter
: Malcsiner Eszter
Accor és most - avagy az Accor szállodacsoport magyarországi történetének bemutatása
: Kordás Lilla
: Kordás Lilla
Taking Initiative and Earning a Living Entrepreneurial Motivations and Opportunity Perception in Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
VCC Live csoport controlling rendszerének vizsgálata, javítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
Forever Living Products Magyarország Kft. komplex elemzése
: Madarász Nikolett Szabina
: Madarász Nikolett Szabina
ChatGPT's Effects on University Students' Lives in Hungary
: Mózsi Péter Benjámin
: Mózsi Péter Benjámin
Beszerzési, raktározási és forgalmazási rendszer bemutatása a Vitalnet Living Bt.-nél
: Németh Zsolt
: Németh Zsolt
VCC Live csoport home office munkavégzés módjának vizsgálata
: Görbe Ágota Zsuzsánna
: Görbe Ágota Zsuzsánna
Accor-Pannonia Hotels Zrt. marketing tevékenységének elemzése
: Dézsenyi Zsófia Anna
: Dézsenyi Zsófia Anna
How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary
: Sun Ming
: Sun Ming
Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi
: Zhao Shiqi
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
Going green all the way – an empirical study about inculcating sustainable and responsible behavior in the students of University of Debrecen
: Murtaza Shah Ali, et al.
Published: (2021)
: Murtaza Shah Ali, et al.
Published: (2021)
A szállodai revenue management-et segítő online szoftverek kritikus elemzése az Accor-Pannonia Zrt. példáján keresztül
: Satyillo Irina
: Satyillo Irina
Accor Hotels CSR tevékenysége
: Bihon Eliza
: Bihon Eliza
A Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében
: Tarnai Szilvia
: Tarnai Szilvia
Az Accor szállodalánc értékesítési munkájának bemutatása és elemzése
: Mikó Vivien
: Mikó Vivien
A Danubius Health Spa Resort Bük all inclusivvá válása és ennek hatása a szálloda eredményességére
: Hartmann Diána
: Hartmann Diána
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
The analysis of the sustainable operations of AccorHotels
: Horváth Márton
: Horváth Márton
Szállodai rendezvényhelyszín tevékenységek bemutatása
: Bálint Richárd
: Bálint Richárd
Emberi erőforrás menedzsment a multilevel marketingben a Forever Living Products példáján keresztül
: Végh Csaba
: Végh Csaba
A szállodai éttermek szerepének fontossága, bennük rejlő lehetőségek felismerése és kapacitásuk növelése. Az Accor Pannónia magyarországi brandjein keresztül bemutatva.
: Krucsó Dániel
: Krucsó Dániel
Tréningek és képzések az Accor-Pannonia Hotels Zrt munkavállalói részére
: Buzási Alexandra
: Buzási Alexandra
Az Accor magyarországi brand-jeinek vizsgálata
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Similar Items
-
"...áll a bál..."
: Bujdosó Helga -
The impact of the international sustainable development program of Accor Hotels Group
: Géczy-Mikes Marietta -
A szállodai fenntarthatóság vizsgálata dolgozó szemmel az Accor szállodaláncon belül.
: Bárány Réka Krisztina -
A BitCoin és a rendszer, amely mögötte áll
: Nagy Péter -
A szállodai értékesítési részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése az Accor-Pannonia Hotels Zrt. Központi Irodájában
: Karasz Borbála