Online marketingkommunikáció alkalmazása az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs stratégiájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Dominika
További közreműködők: Bagi Sándor
Kulcsszavak:bank
Erste Bank Hungary Zrt.
kommunikáció
közösségi média
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41873

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41873
005 20221011101735.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Farkas Dominika 
245 1 0 |a Online marketingkommunikáció alkalmazása az Erste Bank Hungary Zrt. marketingkommunikációs stratégiájában  |c Farkas Dominika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom elején bemutattam az online marketingkommunikáció elméletét és az ehhez tartozó rövid történeti hátteret is ismertettem, ezen belül pedig leírtam, hogy hogyan alakult az interneten való reklámozás és összehasonlítottam a régi hagyományos reklámozást a mai, főleg interneten történő reklámozással. Ezután bemutattam az online marketingkommunikáció három érintettjét, tehát az eladókat, a vásárlókat és a kiszolgálókat és ezeket részletesebben is ismertettem. Ezek után következett egy nagyobb téma, az online marketingkommunikáció eszköztára, mely száma több felületből és marketinges eszközből áll, én ezek közül főleg azokat mutattam be, amelyek a bankot is érintik, tehát a weboldalak és tartalommarketinget, a klasszikus internetes hirdetéseket, a videómarketinget, a közösségi média marketinget és a mobilmarketinget. Ezt követően adatam egy áttekintést, az Erste bank online marketingkommunikációjáról és bemutattam a bank által használt online felületeket, amelyek a bank weboldalából, YouTube csatornájából, Facebook oldalából és George nevű internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásából tevődtek össze. Végül pedig egy külön részt szántam a magyar Instagram oldalának, amely nem teljesen a banké, hanem a már előbb említett George nevű szolgáltatásáé, amely meglátásom szerint a fiatalok számára előny, viszont a közösségi média oldallal nem rendelkezők számára semmilyen plusz élményt nem ad ezzel a bank. Véleményem szerint az Erste bank jól kihasználja az internet adta lehetőségeket, a weboldala és közösségi média oldalai jól felépítettek, átláthatóak, frissek és könnyen használhatóak, megfelelően informálják az ügyfeleket és még némi szórakoztató tartalom is elérhető rajtuk. Ugyanakkor jól használják arra is, hogy akár új ügyfeleket is bevonzzanak közösségi média felületeikkel. Látszik rajtuk, hogy a bank odafigyel arra, hogy aktívan használják ezeket a platformokat. 
695 |a bank 
695 |a Erste Bank Hungary Zrt. 
695 |a kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
700 1 |a Bagi Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41873/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat%20%C3%A9s%20szakmai%20gyakorlat%20besz%C3%A1mol%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41873/2/zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés