Jegykezelő rendszerek bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kővári Martin
Other Authors: Varga Tibor
Kulcsszavak:Hibajegy kezelés
informatika
informatikai rendszer(ek)
ITIL
ITSM
Ticketing system
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41942

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg41942
005 20221011101942.0
008 221011suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kővári Martin 
245 1 0 |a Jegykezelő rendszerek bemutatása  |c Kővári Martin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a "....Az issue tracking system (más néven ITS, trouble ticket system) egy olyan számítógépes szoftvercsomag, amely a problémák listáit kezeli és karbantartja. A problémakövető rendszereket általában együttműködésben használják - különösen nagy vagy elosztott együttműködésekben -, de az egyének is alkalmazhatják az időgazdálkodás vagy a személyes termelékenység részeként...." "....Az IT-szolgáltatásmenedzsment, rövidítve ITSM, a szolgáltató szervezetek speciális szervezeti képességeit jelöli, amelyeket a szolgáltatott IT-szolgáltatások révén az ügyfelek számára értéket nyújtanak. Ezek a képességek magukban foglalják az összes folyamatot, eszközt, funkciót, valamint a szervezet által az ügyfélérték nyújtásához használt tárgyi és immateriális eszközöket...." "...A jegykezelő rendszer, más néven jegykezelő szoftver, olyan szoftver, amelyet az ügyfélszolgálat képviselői a bejövő ügyfélkérdések kezelésére és tárolására használnak több csatornáról. A jegykezelő szoftver egyszerűsíti a közösségi média, az élő chat, az e-mail, a telefon és az ügyfélportálok összes ügyfélüzenetét...." 
695 |a Hibajegy kezelés 
695 |a informatika 
695 |a informatikai rendszer(ek) 
695 |a ITIL 
695 |a ITSM 
695 |a Ticketing system 
700 1 |a Varga Tibor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41942/1/Kovari_Martin_zarodolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41942/2/zaro-dolgozati-osszefoglalo.pdf  |z Dokumentum-elérés