Digitális transzformáció egy magyarországi szolgáltató központban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csavajda Ábel Boldizsár
További közreműködők: Bőszéné Török Henriett
Marciniak Dr. Róbert András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:automatizáció - automatizálás
digitalizálás - digitalizáció
digitális gazdaság
esettanulmány
szolgáltató központ
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41998
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája a digitális transzformáció folyamata egy szolgáltató központban. Részletesen foglalkoztam a technológiai megoldásokkal és a robotikus automatizációs rendszerekkel, amelyek bevezetésre kerültek a munkahelyemen a technika fejlődése során.A kutatásom hipotézise, hogy a munkahelyemen megvalósult digitalizáció jelentős mértékben elősegítette a vállalat növekedését, valamint a különböző technológiai újítások megkönnyítették a munkavállalók számára a munkát, javították az ügyfélelégedettséget, valamint optimalizálták a költségeket. A kutatási eredményeimet esettanulmány feldolgozás módszerével mutatom be, valamint az információk megszerzéséhez kevert típusú interjúkat készítettem a vállalatnál dolgozó szakemberekkel és céges kimutatásokat, dokumentációkat dolgoztam fel. Az interjúk alanyai az SSC-ben dolgozó innovációért és fejlesztésekért felelős felsővezetők, HR osztály, valamint csoportvezetők és alkalmazottak voltak, akiknek nagy mértékben érinti a munkáját az új rendszerek bevezetése. Az esettanulmányom fókuszában a technológiai újítások és az új szoftverek részletes bemutatása állt. A dolgozatomban bemutatom, hogy mit jelent az SSC fogalma, valamint a digitalizáció és milyen technológiákat lehet alkalmazni egy szolgáltatóközpont munkafolyamatainál, valamint miként hat ez a vállalatra.A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a digitális gazdaságban stratégiai fontosságú az új technológiák integrálása a vállalat működésébe, valamint ezen újítások jelentős mértékben tudnak erőforrást optimalizálni és költséget minimalizálni.