Munkaerő-megtartás a teljesítményértékelés eszközeivel az ügyfélszolgálaton és a vállalat többi területén

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bandurné Vitényi Krisztina
Other Authors: Diák Krisztina
Faragóné Lepp Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:fluktuáció
munkaerő-gazdálkodás
teljesítményértékelés
Ügyfél elégedettség
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42020
Description
Abstract:Szakdolgozatom témája a munkaerő-megtartás a teljesítményértékelés eszközeivel az ügyfélszolgálati tevékenységen keresztül nézve, de a vállalkozás egész területére vetítve. 10 éve dolgozom ügyfélszolgálati területen és kutatásommal arra voltam kíváncsi, hogyan lehet megelőzni a fluktuációt a teljesítményértékelés eszközeivel. Dolgozatom elején az ügyfélszolgálati területre térek ki, leírom milyen a munkakör, melyek a legalkalmasabb személyek és milyen a terület a gyakorlatban. Később a képzési lehetőségről és a teljesítményértékelési módokról írtam elemzést. Fontosnak tartottam kitérni arra, hogy a front és back office területeken akár eltérő teljesítményértékelési lehetőségeket is alkalmazhatunk a két féle munkakör eltérő jellege miatt. Kérdőívet küldtem ki munkahelyem összes dolgozójának, annak eredményét elemeztem és ebből valamint a szakirodalmi és saját tapasztalatomból szerzett adatokat összevetve készítettem el a célkitűzéseket és javaslatokat.