Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
Elmentve itt :
| Szerző: | Ládi Judit |
|---|---|
| További közreműködők: |
Szommer Dóra
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | arcápolási piac fogyasztói magatartás fogyasztói szokások marketing natúrkozmetikumok |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42091 |
Hasonló tételek
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
A reklámpszichológia szerepének vizsgálata és két korcsoport közötti fogyasztói magatartás különbségének vizsgálata az arcápolási termékek körében a hazai piacon.
: Török Dorina Virág
: Török Dorina Virág
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza
: Treplán Liza
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
A fogyasztói magatartás sajátosságai a laktózmentes termékek körében
: Izsáki Zoltán
: Izsáki Zoltán
Női fogyasztói magatartás vizsgálata a natúrkozmetikai termékek körében
: Szabó Zsófia
: Szabó Zsófia
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
Tudatos arcápolási fogyasztói szokások A Keve Cosmetics pozicionálása, márkaismertsége és termékattribútumai
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba
: Oszkó András Csaba
A belföldi 20-35 éves wellness turisták fogyasztói magatartása, motivációi és a befogadó vendéglátó egységek felkészültségének harmóniája
: Rosta Nóra Katalin
: Rosta Nóra Katalin
A kiemelt összetevők szerepe az arcápolási termékek marketingkommunikációjának és márkaimázsának alakításában, valamint a fogyasztói magatartásban
: Takács Réka Kamilla
: Takács Réka Kamilla
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
Fogyasztói magatartás vizsgálata a vegán kozmetikumok piacán
: Fótos Adrienn
: Fótos Adrienn
Fogyasztói magatartás vizsgálata az utazási szolgáltatások piacán
: Nagy Szilvia
: Nagy Szilvia
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
Fogyasztói magatartás a hazai főző- és sütőedények piacán
: Szekerczés Linda
: Szekerczés Linda
A fogyasztói magatartás vizsgálata a mentes élelmiszerek piacán
: Danyi Lilla
: Danyi Lilla
Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
Fiatal, 35 év alatti szülők vásárlási döntését befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lencsés Klaudia
: Lencsés Klaudia
Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az állateledelek piacán
: Kovács Anita Fanni
: Kovács Anita Fanni
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében
: Murár Kata
: Murár Kata
Vásárlói magatartás az autóipar piacán
: Keviczky Krisztina
: Keviczky Krisztina
Fogyasztói magatartás vizsgálata a reptéri és repülőgépeken nyújtott szolgáltatások piacán
: Velky Vivien Eszter
: Velky Vivien Eszter
A snowboard termékek eladás növelése 20%-al Magyarországon
: Gál Gergely
Megjelent: (2007)
: Gál Gergely
Megjelent: (2007)
Optimizmus a pénzügyi túltervezésben A 18-35 év közöttiek pénzügyi döntéseinek vizsgálata
: Horváth Dominika
: Horváth Dominika
A fogyasztói magatartás vizsgálata az állateledelek piacán, avagy tévhitek dobozba zárva
: Czudor Barbara Márta
: Czudor Barbara Márta
Fogyasztói érdeklődés az alkoholcsökkentett alternatív termékek piacán Magyarországon és nemzetközi összehasonlításban
: Egyed Mátyás
: Egyed Mátyás
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
A Shoes35 online marketing tevékenységének elemzése
: Gyenes Gábor
: Gyenes Gábor
Elvárások alakulása a televíziókkal szemben különös tekintettel a 20 és 40 év közötti korosztályra
: Osikóczki Anett
: Osikóczki Anett
Munka és magánélet közötti egyensúly megteremtésére való törekvés pályakezdő nők körében
: Páhi Anett
: Páhi Anett
Munka és magánélet közötti egyensúly megteremtésére való törekvés pályakezdő nők körében
: Páhi Anett
: Páhi Anett
A fogyasztói magatartás empirikus vizsgálata a pálinkafogyasztók körében
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2011)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2011)
A fogyasztói magatartás változása a hazai személygépkocsik piacán, a gazdasági válság tükrében
: Fazekas Gábor
Megjelent: (2014)
: Fazekas Gábor
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita -
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni -
A reklámpszichológia szerepének vizsgálata és két korcsoport közötti fogyasztói magatartás különbségének vizsgálata az arcápolási termékek körében a hazai piacon.
: Török Dorina Virág -
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza -
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin