Egy 60 éves brand XXI. századi megközelítése
Saved in:
Main Author: | Urbán Elizabet Gréta |
---|---|
Other Authors: | Czeinszing Miklós |
Kulcsszavak: | 20. század élelmiszer-kereskedelem élelmiszeripar közvéleménykutatás marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42172 |
Similar Items
60 years of Hungarian Indonesian relations
: Novák Tamás
Published: (2015)
: Novák Tamás
Published: (2015)
A XXI. századi Selyemút
: Engelberth István, et al.
Published: (2017)
: Engelberth István, et al.
Published: (2017)
60 Years of Türkiye-European Union Relations Challenges and Prospects
: Pekşen Hasan Deniz
Published: (2024)
: Pekşen Hasan Deniz
Published: (2024)
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése
: Vona Letícia
: Vona Letícia
A XXI. századi lízingkonstrukciók hazánkban
: Molnár Anett
: Molnár Anett
A XXI. századi öngondoskodás Magyarországon
: Soltész Kata Lea
: Soltész Kata Lea
XXI. századi oktatási módszerek bajai középiskolákban
: Szabóné Dr. Mojzes Angelika
: Szabóné Dr. Mojzes Angelika
Női karrierépítés a XXI. századi médiában
: Nyíri Brigitta Patrícia
: Nyíri Brigitta Patrícia
A XXI. századi magyar lakáspiac elemzése
: Páli Dénes
: Páli Dénes
A XXI. századi magyar lakáspiac elemzése
: Páli Dénes
: Páli Dénes
XXI. századi fürdőfejlesztések hatása hazánk történelmi fürdőkultúrájára
: Németh Zsófia
: Németh Zsófia
A XXI. századi logisztikai tendenciák és kihívások
: Kovács György
Published: (2016)
: Kovács György
Published: (2016)
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése a generációk szemszögéből
: Dávid Dóra Zsuzsanna
: Dávid Dóra Zsuzsanna
A hazai hagyományos cukrásztechnológiáktól a XXI. századi dizájntermékekig
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
A fagylalt térhódítása a XXI. századi dizájner termékekig
: Csüllög Anna
: Csüllög Anna
A XXI. századi nők esélyegyenlősége a vezetői karrierépítésben
: Szigeti Renáta
: Szigeti Renáta
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
Pénzügyi folyamatok, tőzsdei tevékenységek a XXI. századi online társadalomban
: Szabó Dávid Olivér
: Szabó Dávid Olivér
A Hervis Sport-és Divatkereskedelmi Kft. XXI. századi marketingstratégiái
: Nagy-Győr Péter
: Nagy-Győr Péter
Okos szerződések és kriptovaluták szerepe a XXI. századi logisztikában
: Mester Ádám Máté
: Mester Ádám Máté
A 60-as évek amerikai pszichedelikus rockplakátjai a kommunikáció és a művészetek tükrében
: Páncsity Lídia
Published: (2014)
: Páncsity Lídia
Published: (2014)
A számviteli információs rendszer szerepe a KKV szektorban – egy XXI. századi alternatíva
: Fehér Zsolt
: Fehér Zsolt
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
A XXI. századi kommunikációs eszközök használata a különböző társadalmi csoportokban
: Bujtás Merdzsán
: Bujtás Merdzsán
A XXI. századi egyesületek pénzügyi menedzsmentje, különös tekintettel az Ostrakon Egyesületre
: Ujvári Dorottya
: Ujvári Dorottya
A XXI. századi ételkészítést elősegítő gépek és berendezések a Marriott Hotelben
: Czeglédi Laura
: Czeglédi Laura
Menni vagy maradni - A XXI. századi orvoskivándorlási hullám munkaerőpiaci hatásai Magyarországon
: Ipolyvölgyi Írisz
: Ipolyvölgyi Írisz
A keresztény Magyarország helyzete a középkori és a XXI. századi Európában
: Lévai Barna
: Lévai Barna
A számvitel kialakulása, fejlődésének folyamata és a XXI. századi számviteli digitalizáció.
: Petykóvszki Nikolett
: Petykóvszki Nikolett
A XXI. századi magyarországi munkanélküliségi adatok elemzése a gazdasági világválság tükrében
: Üllei-Kovács Dóra
: Üllei-Kovács Dóra
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta
: Krammer Rita Amaranta
A XXI. századi roma gyerekek oktatási diszkriminációjának okai,integrációjának feladatai,lehetőségei,megoldásai
: Drabik Barbara
: Drabik Barbara
Stílus és divat a XXI. században - Az identitás tükröződése a XXI. századi közösségekben a stílus és a divat által
: Hetényi Alexandra Vivien
: Hetényi Alexandra Vivien
Tanárok a Net generációval szemben Az IKT eszközök helye a XXI.századi oktatásban
: Szabóné Romsics Edit
: Szabóné Romsics Edit
Egy retro brand újraélesztése a XXI. században, a Márka üdítőital elemzése
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Az eszközallokáció trend alapú megközelítése
: Tomány Zoltán
: Tomány Zoltán
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely
: Tiszolczi Balázs Gergely
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése, modern vállalati környezetre és Z generációs munkavállalókra vetített aktualitása
: Dobos Barnabás
: Dobos Barnabás
A XXI. századi nyugdíjrendszer legerősebb pillére az öngondoskodás? Az öngondoskodás kedvezményezése a Magyar adórendszerben
: Bákonyi Valéria Etelka
: Bákonyi Valéria Etelka
XXI. századi mezőgazdaság európai uniós tagországként. A növényvédő szerek felhasználásának változása, a biogazdálkodás térhódítása
: Székely Zsuzsa
: Székely Zsuzsa
Similar Items
-
60 years of Hungarian Indonesian relations
: Novák Tamás
Published: (2015) -
A XXI. századi Selyemút
: Engelberth István, et al.
Published: (2017) -
60 Years of Türkiye-European Union Relations Challenges and Prospects
: Pekşen Hasan Deniz
Published: (2024) -
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése
: Vona Letícia -
A XXI. századi lízingkonstrukciók hazánkban
: Molnár Anett