Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
Saved in:
Main Author: | Sárkány Dóra |
---|---|
Other Authors: |
Udvaros József
Volosinovszki Sándor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 21. század CRM logisztika ügyfélkapcsolat ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42205 |
Similar Items
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Ügyfélkapcsolat- kezelő rendszerek alkalmazása a hazai agrárszektorban
: Kemény Júlia
: Kemény Júlia
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Az SAP rendszerek megvalósulása a logisztikában
: Androvicz Máté János
: Androvicz Máté János
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Outsourcing a logisztikában
: Sárossy Gergely
: Sárossy Gergely
Informatika a logisztikában
: Pintér Krisztián
: Pintér Krisztián
Robotika a logisztikában
: Kis Fanni Regina
: Kis Fanni Regina
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
5S a termelési logisztikában
: Mészáros Barbara
: Mészáros Barbara
Ügyfélkapcsolat és eladásmenedzsment a Linde Kft.-nél
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Szoftverek a logisztikában, hatásuk napjainkra
: Osztie Erik
: Osztie Erik
Az informatika szerepe a logisztikában
: Balogh Csilla
: Balogh Csilla
E-kereskedelem szerepe a logisztikában
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
Költségkontroll és költségelemzés a logisztikában
: Földi Emese
: Földi Emese
Diszruptív technológiák jövője a logisztikában
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Kontrolling rendszerek bevezetés és alkalmazás kis és közép vállalkozásoknál
: Sárkány Dávid
: Sárkány Dávid
Az ügyfélkapcsolat szerepe az OTP Bank életében
: Kövesdi Krisztián
: Kövesdi Krisztián
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
Similar Items
-
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett -
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien -
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert -
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna