Teljeskörű ügyintézői KPI-térkép kialakítása online, céges felületen

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Dávid
További közreműködők: Hua Nam Son
Spisák Nándor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fejlesztés(ek)
jutalékok
KPI
motiváció
SQL
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42229
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomat a Magyar Telekom Nyrt-nél írtam. Dolgozatom címe és a témám egy Teljeskörű ügyintézői KPI-térkép kialakítása online, céges felületen. A dolgozat célja egy olyan fejlesztés felvázolása, majd megvalósítása volt, ami a cég és az ügyintézők érdekeit is szolgálja. A projekt az ügyintézők teljesítményének fokozása érdekében indult el a versenyszellem és a motiváció növelésével. Dolgozatomban legelőször a Magyar Telekom meglévő motivációs eszközeit és jutalék rendszerét ismertettem, mutattam be részletesen. Megismertettem a vállalat egyik legtöbb főt magának tudó tevékenység mutatóit, célértékeit. Ezt követően a dolgozók által kitöltött közvélemény kutatást mutattam be, amit a statisztika eszközeinek segítségével ki is értékeltem. Az eredmények pozitív visszajelzéseket hoztak, még ha nem is a várt eredményeket adták vissza a vizsgálatok. A negyedik fejezetben a jelenlegi rendszer hiányosságait és hátrányait taglaltam, majd azt, hogy mivel lehetne ezeket a problémákat megoldani, ami majd hosszútávon leválthatja azt. Részletesen bemutattam a fejlesztés tervét, az ötleteket, majd bemutattam a fejlesztés menetét SQL-ben, illetve az addig elkészült online felületet is. A dolgozat végén ismertettem a jövőbeli lehetőségeket, a projektben lévő potenciált. Ezekkel még tovább javítható az ügyintézők motivációja és elégedettsége, továbbá az egyéb felhasználóknak is hasznos újítások ötletét mutattam be.