A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Németh Jázmin
Other Authors: Fekete Tímea
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
internet
közösségi média
online marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42274

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg42274
005 20221111081705.0
008 221111suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Németh Jázmin 
245 1 2 |a A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál  |c Németh Jázmin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatom célja a marketingstratégia kialakítása és elemzése volt a PEPCO vállalatnál. A vizsgálathoz a közösségi médiát vettem alapul leginkább. A szakmai rész előtt bemutattam az online marketing jellemzőit, az online kommunikáció sajátosságait, eszközeit és stratégiáját. Ezt követően a közösségi médiát mutattam be, mint marketingkommunikációs eszköz. Itt szó volt a közösségi média csoportosításáról, az online közösségekről és a közösségi oldalak népszerűségéről. A PEPCOnál a közösségi média esete megjelenik a Facebookon, Instagramon és a Tiktokon is. Az elméleti rész után következett a vállalkozás működésnek, történetének, tevékenységi körének ismertetése. A vállalkozás elemzésénél STEEP elemzést, Porter féle öt versenyerő modellt és a SWOT elemzést használtam az egyetemen tanultak alapján. Ezt követően a vállalkozás online tevékenységét jellemeztem. Az online marketing tevékenység részben kitértem a célokra, a célcsoportot meghatároztam, a csatornákat, eszközöket bemutattam. Tartalom, ajánlat témakört kifejtettem, költségvetést készítettem és ellenőrzést, mérést vizsgáltam. Végezetül javaslatot tettem a PEPCO online tevékenységére, ahol azt javasoltam, hogy a sikeres jövőbeni működés érdekében több infulencerrel végezzenek kapcsolatot, a hirdetéseket növeljék a közösségi oldalakon, illetve nyereményjátékokat is készítsenek. 20 Összeségében elmondhatom és megállapítható a PEPCO online tevékenysége jelenleg jól működik, nyereséges, modern, dinamikus vállalatról van szó, akik az online marketingre is fókuszálnak. A vállalat vezetése tapasztalt szakemberekből áll úgy gondolom a vállalkozás még jobban sikeres lesz 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a internet 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Fekete Tímea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42274/1/N%C3%A9meth%20J%C3%A1zmin%20RYJY10%20z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/42274/2/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%B3%20N%C3%A9meth%20J%C3%A1zmin%20RJYJ10.pdf  |z Dokumentum-elérés