A webáruház marketing területei és módszerei

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szoljár Dzsenifer Vivien
Other Authors: Szanyó László
Kulcsszavak:elektronikus vásárlás - online vásárlás
online marketing
stratégia
SWOT-elemzés
versenyhelyzet elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42275
Description
Abstract:A záródolgozatomban a webáruház marketinget vizsgáltam, melynek során a Provitamix Kft. vitamin webáruházát vettem alapul. A dolgozat első részében a külső és belső környezeti elemzést végeztem el. A belső környezeti elemzés elvégzéséhez a SWOT-mátrixot használtam segítségül. Megvizsgáltam az erősségeket, gyengeségeket, lehetőségeket és a fenyegetéseket. Javaslatokat tattam az egyes részekhez, hogy miben tudna fejlődni a vállalkozás, a nagyobb siker elérésének érdekében. A külső környezeti elemzés során számításba vettem a korona vírus megjelenését, hogy az milyen hatással volt az online vásárlásra. Említésre került egy mikrokörnyezeti elemzés, a BCG-mátrix ismertetése. Érintettem a marketing csatornákkal és a piacelemzéssel kapcsolatos lényeges kérdéseket, amelyekre minden működő online működő vállalkozásnak választ kell adnia. A záródolgozatom utolsó részében kifejtésre kerültek a webáruház marketing stratégiák, amik jelenleg is naprakészek.