Ügyfélkezelés fejlesztése a hibabejelentés menetének és támogató rendszereinek fejlesztésével egy magyarországi vállalatnál
Elmentve itt :
Szerző: | Szegi Ákos |
---|---|
További közreműködők: |
Haász László
Sándor Ágnes |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | hibabejelentés hibakezelés incidensmenedzsment ITIL önkiszolgálás TopDesk ügyfélkezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42335 |
Hasonló tételek
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza
: Török Géza
A Bosch vállalat gyártástámogató rendszereinek adatvizualizációja, fejlesztése és vizsgálata
: Dolányi Martin
: Dolányi Martin
A könyvvizsgálat menetének és módszereinek bemutatása a költségek fókuszában
: Horányi Gábor
: Horányi Gábor
A könyvvizsgálat menetének és fontosabb feladatainak bemutatása egy vállalkozás példáján keresztül
: Hanol Márta
: Hanol Márta
Raktározási folyamatokat támogató applikáció bevezetése egy termelő vállalatnál
: Kelemen Zsombor
: Kelemen Zsombor
Sori anyagellátás optimalizálása gyári milkrun folyamat fejlesztésével
: Bugjó Zsolt
: Bugjó Zsolt
Az ügyfélkezelés és rendszerei
: Fodor Nóra
: Fodor Nóra
Kiemelt ügyfélkezelés egy multinacionális vállalaton keresztül
: Petrovic István
: Petrovic István
SAP ticketing rendszereinek modernizálása a XXI. század igényeihez igazodva
: Jakab Ákos
: Jakab Ákos
Egy cégcsoport vállalatirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségei
: Paragi Klaudia
: Paragi Klaudia
A Magyar Telekom adattöltő folyamatainak optimalizálása adatbehozatali keretrendszer fejlesztésével
: Balla Péter
: Balla Péter
Egységes Pilis-Börzsöny Zöld Régió létrehozása az ökoturizmus fejlesztésével
: Juhász Veronika
: Juhász Veronika
Kontrolling elmélet és gyakorlat – a kontrolling támogató funkciói egy multinacionális vállalatnál
: Móricz Dorottya
: Móricz Dorottya
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
Versenypiaci ügyfélkezelés a Magyar Telekomnál
: Nagyistók Rebeka
: Nagyistók Rebeka
Ügyfélkezelés a streaming szolgáltatások világában
: Barkóczi Lili
: Barkóczi Lili
Kuba gazdasági rendszereinek változása és kapcsolata Magyarországgal
: Papp Dávid
: Papp Dávid
Gyártási folyamat fejlesztése egy textilnyomó vállalatnál
: Stein Anna
: Stein Anna
Termelési folyamatok fejlesztése egy nyomdaipari vállalatnál
: Kozma Dániel Gergő
: Kozma Dániel Gergő
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Az ügyfélkezelés folyamatának ismertetése egy online marketing ügynökségnél
: Nemes Bettina
: Nemes Bettina
Ügyfélkezelés a Med-Hom Bt-nél
: Zakar Tünde
: Zakar Tünde
Jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
A Gyermelyi Zrt. ERP és CRM rendszereinek elemzése
: Furka Dominik
: Furka Dominik
Logisztikai folyamatok fejlesztése egy mezőgazdasági kereskedelmi vállalatnál
: Milics Veronika
: Milics Veronika
Lakossági jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál
: Boros Petra Krisztina
: Boros Petra Krisztina
Árajánlatkiadási folyamat lean szemléletű fejlesztése egy szállítmányozó vállalatnál
: Juracsek Attila
: Juracsek Attila
A VISEGRÁDI ORSZÁGOK GAZDASÁGI RENDSZEREINEK ÁTALAKULÁSA A RENDSZERVÁLTÁSTÓL NAPJAINKIG
: Kurdi Márk Erik
: Kurdi Márk Erik
A visegrádi országok egészségügyi rendszereinek sajátosságai - Magyarországgal a középpontban
: Petz Márk Miklós
: Petz Márk Miklós
IT Fleet Management szolgáltatásainak vizsgálata és fejlesztése egy multinacionális vállalatnál
: Ondrék Dániel
: Ondrék Dániel
Ügyfélkezelés fontossága a számviteli szolgáltatást nyújtó vállalatok esetében
: Horváth Bettina Tímea
: Horváth Bettina Tímea
A Zala Megyei Rendőr-főkapitányság integrált rendszereinek bemutatása és jövőképe
: Zabb Károly
: Zabb Károly
A BRB Fleet Kft. üzleti folyamatait támogató alkalmazás fejlesztése Android platformra
: Sziráki Géza Tibor
: Sziráki Géza Tibor
Készletek optimalizálása a BorgWarner Turbo cégcsoport oroszlányi gyárában, SAP-ban történő gyártástervezés fejlesztésével
: Kőrösi Ramóna
: Kőrösi Ramóna
A projekt-gondolkodás lehetőségei a vállalatirányítás, folyamatszervezés, valamint a vezetői és operatív rendszer fejlesztésével, kialakításával
: Kohlmann Patrick
: Kohlmann Patrick
Hatékonyabb ügyfélkezelés SAP CRM segítségével a hazai szabadkereskedelmi gázpiacon
: Hovodzák Mátyás
: Hovodzák Mátyás
A Magyar Telekom Nyrt. minőségirányítási rendszereinek bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Hasonló tételek
-
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza -
A Bosch vállalat gyártástámogató rendszereinek adatvizualizációja, fejlesztése és vizsgálata
: Dolányi Martin -
A könyvvizsgálat menetének és módszereinek bemutatása a költségek fókuszában
: Horányi Gábor -
A könyvvizsgálat menetének és fontosabb feladatainak bemutatása egy vállalkozás példáján keresztül
: Hanol Márta -
Raktározási folyamatokat támogató applikáció bevezetése egy termelő vállalatnál
: Kelemen Zsombor