Egy online vállalkozás megjelenése az offline világban - az Indulhatunk Cégcsoport példáján keresztül bemutatva
Elmentve itt :
Szerző: | Tanka Tímea |
---|---|
További közreműködők: | Katz György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online vásárlás Kuponos oldalak Hazai turizmus Offline utazási irodák Indulhatunk.hu |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4241 |
Hasonló tételek
A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
A bankszámlák, bankkártyák és offline, online számlanyitás egy Magyarországi Bank példáján keresztül
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
A cégcsoport online marketing tevékenysége
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
Az online és offline marketingtevékenység piacra gyakorolt hatásainak vizsgálata egy gyógyszergyártó és forgalmazó cég példáján keresztül
: Kameniczki Panna
: Kameniczki Panna
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A fluktuáció és a munkaerőmegtartás vizsgálata egy cégcsoport példáján keresztül
: Oláh Ildikó
: Oláh Ildikó
A sportolók, mint brandek az online világban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Kereskedelemmel járó nehézségek, feladatok a Hunland cégcsoport példáján keresztűl
: Ország Ádám
: Ország Ádám
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
A cégcsoport online marketingjének hatása a logisztikára
: Veszner Dávid
: Veszner Dávid
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Az Alukönigstahl marketingtevékenysége a digitalizált és online világban
: Varga Zsolt
: Varga Zsolt
Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Györgyi Petra
: Györgyi Petra
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Online és offline kommunikációs tevékenység elemzése és bemutatása a Maternity Szülészeti- és Nőgyógyászati Magánklinika példáján keresztül
: Bedő Tamara Viktória
: Bedő Tamara Viktória
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
: Kozák Tamás
Megjelent: (2022)
Az atipikus munkavállalás jellemzői munkavállalói és munkáltatói oldalról a Siemens cégcsoport példáján keresztül
: Jagasich Enikő
: Jagasich Enikő
Az Iramko cégcsoport marketingkommunikációs tevékenysége
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
A kontrolling rendszer fejlesztésének hatása a UBM cégcsoport gyártóegységeinek példáján keresztül
: Káldi Brigitta
: Káldi Brigitta
Élelmiszer-biztonság a vertikális agrárgazdasági integrációban, a Westfleisch cégcsoport példáján keresztül
: Turnai Bálint
: Turnai Bálint
Karbonsemlegesség útján a fenntarthatóság érdekében a Schneider Electric cégcsoport példáján keresztül
: Bauer Bernadett
: Bauer Bernadett
Az önköltségszámítás folyamata és megjelenése a vezetői döntéshozatalban egy konkrét vállalkozás példáján keresztül
: Szigeti Lucia
: Szigeti Lucia
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
Az ajurveda megjelenése Magyarországon, a magyar szállodaiparban - a Calendula gyógyszállón keresztül bemutatva
: Farkas Flóra
: Farkas Flóra
Az online kereskedelem offline kereskedelemre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai játékpiacon
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
Hasonló tételek
-
A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül
: Lipták Henrietta -
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz -
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita -
A bankszámlák, bankkártyák és offline, online számlanyitás egy Magyarországi Bank példáján keresztül
: Tóth Viktor -
A cégcsoport online marketing tevékenysége
: Veszner Dávid