Egy induló marketing tanácsadó vállalkozás - a BEWOLF Kft. marketing stratégiájának kialakítása a kkv szektor elemzésével
Elmentve itt :
Szerző: | Farkas Tímea Klára |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Kis- és középvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42622 |
Hasonló tételek
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Egy induló vállalkozás számviteli információs rendszerének kialakítása
: Kardos Dorka Laura
: Kardos Dorka Laura
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit
: Kassai Dóra Margit
EGY IDEGENFORGALMI SZOLGÁLTATÓ VÁLLALKOZÁS MARKETING STRATÉGIÁJÁNAK BEMUTATÁSA
: Orgyán Bence
: Orgyán Bence
A magyar KKV szektor lehetőségeinek elemzése egy kézműves palacsinta készítésére szakosodott kisvállalkozás termékértékesítési és marketing stratégiájának bemutatásán keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
A KKV szektor vállalkozói stratégiájának áttekintése, a „Körtevirág” Családi Bölcsőde (mint családi kisvállalkozás) stratégiájának kialakítása, az alapításra és a működtetésre vonatkozó elképzelések
: Imhoff Anette
: Imhoff Anette
Egy induló esküvőszervező és dekoráció készítő vállalkozás marketing stratégiája
: Imszticzei Szilvia
: Imszticzei Szilvia
A Kis Világunk nevű, saját e-commerce vállalkozás üzleti és marketing stratégiájának kialakítása
: Dolgos Zoltán
: Dolgos Zoltán
Egy induló nagyvállalat raktári rendszerének kialakítása
: Gaszner Norbert
: Gaszner Norbert
Egy induló vállalkozás marketing stratégiája az okostelefonok és tabletek világában
: Magyar Bence
: Magyar Bence
Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése
: Erdélyi Petra
: Erdélyi Petra
Egy újonnan induló vállalkozás üzleti terve
: Turi Tímea
: Turi Tímea
A KKV szektor költséggazdálkodásának fejlődése és vezetői számvitelének kialakítása hazánkban
: Szecsei Orsolya Judit
: Szecsei Orsolya Judit
Egy induló vállalkozás marketingtevékenységének bemutatása egy utazási iroda példáján szemléltetve
: Hunyadi Katalin Klára
: Hunyadi Katalin Klára
Mennyiségi reklamációk vizsgálata, a vállalat folyamatainak elemzésével
: Balogh-Huszár Tímea
: Balogh-Huszár Tímea
Kompetencia modell kialakítása a TESK Tanácsadó Kft.-nél
: Pataki Réka
: Pataki Réka
Egy induló vállalkozás üzleti terve
: Strempel Dóra
: Strempel Dóra
Marketing a nulláról Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével
: Varga Bálint
: Varga Bálint
Egy vállalat stratégiájának kialakítása és gyakorlati megvalósítása
: Földi Kristóf
: Földi Kristóf
A multinacionális vállalatok és a KKV-k szervezeti kultúrájának összehasonlítása konkrét vállalatok elemzésével
: Legány Krisztina
: Legány Krisztina
A Flex-fitnesz stratégiájának kialakítása
: Lakatos Zsuzsanna
: Lakatos Zsuzsanna
A vállalat informatikai stratégiájának kialakítása
: Puskás Zoltán
: Puskás Zoltán
Az Office s.r.o. családi vállalkozás vállalati stratégiájának kialakítása
: Palásti Enikő
: Palásti Enikő
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
KKV szektor adózása és szabályozása
: Szabóné Bencs Anita
: Szabóné Bencs Anita
A KKV szektor környezettudatos működése
: Keszeg Dávid
: Keszeg Dávid
A KKV SZEKTOR KÖRNYEZETTUDATOS MŰKÖDÉSE
: Keszeg Dávid
: Keszeg Dávid
Választott KKV szektor tőkefinanszírozásának vizsgálata
: Kelemen Gréta
: Kelemen Gréta
A KKV szektor könyvvizsgálati sajátosságai
: Gábli Sándor Tamás
: Gábli Sándor Tamás
A KKV szektor hitelállományának elemzése
: Vajtai Dániel
: Vajtai Dániel
Választott KKV szektor tőkefinanszírozásának vizsgálata
: Kelemen Gréta
: Kelemen Gréta
Egy induló vállalkozás üzleti tervének bemutatása
: Rácz Péter
: Rácz Péter
Egy induló online esküvői vállalkozás marketingstratégiája
: Császár Zsófia
: Császár Zsófia
Egy induló vállalkozás ajánlott üzleti terve
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Az X-SIGHT Vezetési Tanácsadó Kft. vállalati marketing stratégiája
: Priskin Bettina
: Priskin Bettina
Egy műszaki tanácsadó és vizsgáló szervezet minőségügyi rendszerének kialakítása specifikus követelmények alapján
: Kéninger Zoltán
: Kéninger Zoltán
Induló vállalkozás üzleti terve
: Budai Eszter Katalin
: Budai Eszter Katalin
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
Hasonló tételek
-
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett -
Egy induló vállalkozás számviteli információs rendszerének kialakítása
: Kardos Dorka Laura -
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit -
EGY IDEGENFORGALMI SZOLGÁLTATÓ VÁLLALKOZÁS MARKETING STRATÉGIÁJÁNAK BEMUTATÁSA
: Orgyán Bence -
A magyar KKV szektor lehetőségeinek elemzése egy kézműves palacsinta készítésére szakosodott kisvállalkozás termékértékesítési és marketing stratégiájának bemutatásán keresztül
: Krima Viktória