Business Center egy luxusszállodában
Saved in:
Main Author: | Androvics Alexandra Xénia |
---|---|
Other Authors: | Oláh Péter Károly |
Kulcsszavak: | business center Hilton luxusszálloda szállodaipar szolgáltatások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42665 |
Similar Items
Marketing controlling rendszer vizsgálata egy 5 csillagos luxusszállodában a Maldív-szigeteken (Vakkaru Maldives)
: Kolarovszki Zita
: Kolarovszki Zita
Marcal Tennis Center Business Plan
: Csordás Gabriella
: Csordás Gabriella
Global Business Centers as a Result of the Globalization of the Business Services
: Sultanova Ms. Aytan
: Sultanova Ms. Aytan
A Business Center feladatai és a hozzá kapcsolódó részlegek
: Szedlák Beatrix Adrienn
: Szedlák Beatrix Adrienn
Business Cooperation between Vista Travel Center and BCD Travel Hungary
: Salamon Sára
: Salamon Sára
Az Agro Business Center kft. tudás-és technológiai transzfer lehetőségei Kína alma-és cseresznyetermesztésében
: Nyéki Gabriella
: Nyéki Gabriella
A Transcontorll-Center Kft, tevékenységének komplex elemzése
: Papp Alexandra
: Papp Alexandra
Business-to-business marketingkommunikáció egy óriásnál
: Ignácz Olívia
: Ignácz Olívia
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István
: Kővári Norbert István
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn
: Csáki Adrienn
Offline Center közösségi tér elemzése
: Ádány Zsófia
: Ádány Zsófia
A Clean Center Kft. marketingstratégiája
: Török Márta
: Török Márta
Egy kisvállalat marketingtevékenységének bemutatása az English Center nyelviskolán keresztül
: Tzortzoglou Zoé Róza
: Tzortzoglou Zoé Róza
A humánpolitika és a belső public relations együttműködési lehetőségei és gyakorlata az AVIS Group Business Support Center Kft.-nél
: Halászné Hegedüs Erika
: Halászné Hegedüs Erika
Az Atma Jóga Center szolgáltatás marketingje
: Kócsi Nóra
: Kócsi Nóra
Process optimization at Human Services Center of Újbuda
: Yankson Barbara
Published: (2014)
: Yankson Barbara
Published: (2014)
Contact Center outsourcing folyamatának bemutatása egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Máté Villő
: Máté Villő
Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban
: Illés Bence
: Illés Bence
The Analysis of a Cross-Divisional Service Center A revision of EKÁER responsibilities between Robert Bosch Transport Management Center and External Customers
: Nyiri László Dániel
: Nyiri László Dániel
A Roombach Hotel Budapest Center SWOT-elemzése
: Szabados Evelin
: Szabados Evelin
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
Optimizing Search Engine Rankings for a Medical Center
: Faragó Péter
: Faragó Péter
Egy business coaching folyamat bukatatói
: Udvardi Melinda
: Udvardi Melinda
Funding alternatives and business planning in family businesses
: Sági Judit, et al.
Published: (2019)
: Sági Judit, et al.
Published: (2019)
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
Az Assessment Center alkalmazásának bemutatása több vállalat tükrében
: Bohár Anita
: Bohár Anita
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
A vállalati migrációs projektek pénzügyi elemzése - A General Electric Global Operations Center példája alapján
: Hajsz Orsolya Alexandra
: Hajsz Orsolya Alexandra
Az Abacus Business & Wellness Hotel konkurencia analízise
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
A Clean Center Kft. növekedési tényezőinek elemzése stratégia függvényében
: Deák Csaba
: Deák Csaba
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde
: Kárász Tünde
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita
: Cseh-Németh Zita
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra
: Fenyő Dóra
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Similar Items
-
Marketing controlling rendszer vizsgálata egy 5 csillagos luxusszállodában a Maldív-szigeteken (Vakkaru Maldives)
: Kolarovszki Zita -
Marcal Tennis Center Business Plan
: Csordás Gabriella -
Global Business Centers as a Result of the Globalization of the Business Services
: Sultanova Ms. Aytan -
A Business Center feladatai és a hozzá kapcsolódó részlegek
: Szedlák Beatrix Adrienn -
Business Cooperation between Vista Travel Center and BCD Travel Hungary
: Salamon Sára