Piackutatás a halal termékek bevezetéséről az osztrák gyorséttermekbe
Saved in:
Main Author: | Nagy Norbert |
---|---|
Other Authors: | Molnár Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Ausztria étkezési kultúra étterem iszlám piackutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42677 |
Similar Items
A halál kultusza a médiában
: Mernyei Lilla
: Mernyei Lilla
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba
: Zsigmond Csaba
Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán
: Strommer Ádám Zoltán
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára
: Sulyan Sára
Piackutatás és marketing a közszférában
: Kasnyik Cintia
: Kasnyik Cintia
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Piackutatás az elöregedő társadalom anyagi helyzetében
: Mihálku Ádám
: Mihálku Ádám
Magyar munkavállalók az osztrák turizmusban
: Gál Viktória
: Gál Viktória
Piackutatás és a partneri kör bővítése
: Őrsi Szilvia
: Őrsi Szilvia
A Café Madeleine számára végzett piackutatás
: Györök Márk
: Györök Márk
Az osztrák turizmus helyzete a gazdaságban
: Kálmán Henrietta
: Kálmán Henrietta
Utódlás az osztrák családi vállalkozásokban elégedettség és a generációk közti kapcsolat
: Ziniel Wolfgang, et al.
Published: (2017)
: Ziniel Wolfgang, et al.
Published: (2017)
Az Audmax Kft. részére végzett piackutatás, vevői elégedettség vizsgálata
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Vállalati értékesítési tevékenység, avagy piackutatás egy kereskedő életében
: Szabó Csenge
: Szabó Csenge
Az utazásközvetítés az Express Partner Utazási Irodánál és piackutatás elemzése
: Bán Kíra Zsuzsanna
: Bán Kíra Zsuzsanna
Az arculattervezés és a piackutatás összefüggései a magyar médiapiac tükrében
: Patay Kata
Published: (2009)
: Patay Kata
Published: (2009)
Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül
: Dobrádi Brigitta Edina
: Dobrádi Brigitta Edina
A magyar nyugdíjrendszer fenntarthatósága és összehasonlítása az osztrák nyugdíjrendszerrel
: Dobó Nikolett
: Dobó Nikolett
Az Osztrák-Magyar Monarchia cukrászatának hagyatéka a 21. században
: Csupor János
: Csupor János
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
A piackutatás és a vevőorientáció meghatározása, kapcsolatának bemutatása a próbavásárláson keresztül
: Varga Fanni Viktória
: Varga Fanni Viktória
Ausztria és Magyarország gazdasági kapcsolatai különös tekintettel az osztrák tőkebefektetésekre Magyarországon
: Kovács Eszter Mónika
: Kovács Eszter Mónika
Magyar-osztrák gazdasági kapcsolatok a 2000-es évek elejétől napjainkig
: Schuster Veréna Rebeka
: Schuster Veréna Rebeka
Magyarország EU-csatlakozása osztrák szemmel. Aggályok és remények Ausztria közéletében
: Paulics Enikő
: Paulics Enikő
Az Első Világháború katonai logisztikája és annak hatása az Osztrák-Magyar Monarchiára
: Korda Kristóf
: Korda Kristóf
A burnout (kiégés) szindróma jelenléte a magyar és osztrák turisztikai szervezetekben
: Szakasics Emese
: Szakasics Emese
A magyarországi falusi turizmus összehasonlító elemzése spanyol és osztrák példák alapján
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Az osztrák borkultúra Magyarországon a KisBécs borbár tükrében Egy vendéglátóhely alapítása, működtetése
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
A piackutatás szerepe a stratégiai tervezésben a Turizmusfejlesztés Jánoshida, Alattyán és Jászalsószentgyörgy településeken példájára
: Farkas Patrik
: Farkas Patrik
A határ menti együttműködés jelentősége az osztrák-magyar és a horvát-magyar határ vizsgálatának tükrében
: Fenyvesi Orsolya
: Fenyvesi Orsolya
Magyar-osztrák munkaerő-áramlás a nyugati határ mentén, fókuszálva Győr-Moson-Sopron megye ingázóira
: Fördős Katalin
: Fördős Katalin
Egy osztrák ingatlanfejlesztő anyavállalat magyarországi leányvállalatának vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és az eredmény alakulásának vizsgálata
: Lepp Judit
: Lepp Judit
A Resorbent csehországi kft. szemszögéből a magyar és osztrák piac, a cég ottani tevékenységének elemzése és összehasonlítása
: Szász Margaréta Andrea
: Szász Margaréta Andrea
A nemzeti és szervezeti kultúrák összefüggéseinek bemutatása egy osztrák, egy magyar és egy román cég példáján keresztül
: Kárpáti Rita
: Kárpáti Rita
Pénzügyi Termékek Értékesítése
: Tóth Róbert
: Tóth Róbert
Vegán termékek marketingkommunikációja
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
Öngondoskodási lehetőségek a magyar, az osztrák és a német magán-egészségbiztosítási piacon. A magánbiztosítók pénzügyi és gazdasági hatása az egészségügyi ellátásra
: Szinyei Dr. Dalma Fatima
: Szinyei Dr. Dalma Fatima
A Fair Trade elvek alkalmazása és a WFTO tagság minőségének feltárása az osztrák Zotter Csokoládégyár egyedi Fair Trade gyakorlatain keresztül
: Kovács Fruzsina Erzsébet
: Kovács Fruzsina Erzsébet
A hamisított termékek kereskedelme
: Herczeg Bianka
: Herczeg Bianka
Similar Items
-
A halál kultusza a médiában
: Mernyei Lilla -
A piackutatás, mint marketingtámogató eszköz - A XXI. századi piackutatás rejtelmei
: Zsigmond Csaba -
Egy osztrák családi vállalkozás helye az osztrák turisztikai piacon a Thermal-Badhotel Kirchler példáján keresztül
: Nagy Orsolya -
Piackutatás a magyar biohús fogyasztásról
: Strommer Ádám Zoltán -
Rendezvényszervezés és a piackutatás kapcsolata
: Sulyan Sára