Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Légrádi Lili
További közreműködők: Nagy Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztóvédelem
hibás teljesítés
panaszkezelés
szerződési feltételek
turizmus
utasbiztosítás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42702
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a turizmusban jellemző biztosítások és szerződések fogyasztóvédelmi szempontból történő vizsgálatát tűztem ki célul. Számos példán keresztül mutatom be az utazás folyamán lehetségesen felmerülő problémákat és az ezek elkerülésére vagy enyhítésére irányuló intézkedéseket is ismertetem, melyekkel fontos, hogy mindenki tisztában legyen, aki útnak indul. Hiszen téves azt gondolni, hogy a turizmusban felmerülő fogyasztóvédelmi problémák ne történhetnének meg bárkivel. A jogaink és lehetőségeink megismerése pedig elengedhetetlen az utazást megelőzően, nem pedig akkor, amikor már megtörtént a baj.