Szállodaipari válságkezelési modellek alkalmazásainak vizsgálata, és a Budapestre utazó külföldi turisták szállásválasztási preferenciáinak felmérése
Saved in:
Main Author: | Bitter Márk Richárd |
---|---|
Other Authors: | Szalók Dr. Csilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19) szállodaipar turizmus válság válságkezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42729 |
Similar Items
Budapestre érkező külföldi turisták fogyasztói magatartás vizsgálata
: Borbély Dávid Csaba
: Borbély Dávid Csaba
Külföldre utazó magyar turisták utazási szokásai és kedvelt úti céljai télen
: Józsa Vivien Noémi
: Józsa Vivien Noémi
A síegyesületen keresztül Murauba utazó magyar turisták szokásai és ennek változása az elmúlt 3 évben
: Nyárádi Péter
: Nyárádi Péter
Utazó bloggerek online kommunikációja
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
Az ifjúsági szálláshelyek jelentősége a Budapestre látogató fiatal turisták körében az MP Hostel Budapest példáján keresztül
: Domján Dániel
: Domján Dániel
Az élménykereső posztmodern utazó napjainkban
: Csősz Emese
: Csősz Emese
A norvég turisták belföldi és külföldi utazási szokásai
: Kárpáti Marietta
: Kárpáti Marietta
A sportturizmus hatásai Magyarországon, különös tekintettel Budapestre
: Kapinusz Nóra
: Kapinusz Nóra
A Z generáció vlogokkal kapcsolatos preferenciáinak vizsgálata
: Kuli Dorina
: Kuli Dorina
Nyomtatott és online vendéglátó- és szállodaipari szaklapok elemzése
: Biczó Eszter Nóra
: Biczó Eszter Nóra
Az utazó bloggerek hatása a budapesti utazási irodák tevékenységére
: Bangócs Veronika
: Bangócs Veronika
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
A visegrádi négyek válságkezelési stratégiái
: Radácsi Viktória
: Radácsi Viktória
Változások és motivációk a Budapestre látogató fiatalok utazási szokásaiban
: Nyeste Zsófia
: Nyeste Zsófia
Toborzás és kiválasztás szerepe a szállodaipari HR menedzsmenten belül
: Bodnár Viktória
: Bodnár Viktória
Szállodaipari marketing eszközök vizsgálata a Marriott International hűségprogramján keresztül
: Illik Dóra
: Illik Dóra
A környezettudatos fogyasztók elvárásai és a szállodaipari marketing kapcsolata
: Szőllősi Kíra
: Szőllősi Kíra
Multinacionális vállalatok stratégiája megvalósulása egy piacvezető szállodaipari vállalat tevékenységében
: Tóthné Katona Veronika
: Tóthné Katona Veronika
A belga sörök bemutatása és azok fogyasztói preferenciáinak vizsgálata
: Szűcs Petra Bianka
: Szűcs Petra Bianka
Metropolizációs folyamatok a kelet-közép-európai fővárosokban, különös tekintettel Budapestre
: Bogos Judit
Published: (2007)
: Bogos Judit
Published: (2007)
Válságkezelési technikák az Európai Unió országaiban
: Sümegi Anna Zsófia
: Sümegi Anna Zsófia
Svédország válságkezelési politikája a koronavírus idején
: Novák Fanni
: Novák Fanni
A generációk viselkedésének és fogyasztási preferenciáinak elemzése a szállodák fenntarthatóságáról
: Gáldi Dóra Patricia
: Gáldi Dóra Patricia
Szállodaipari digitalizáció jelenlegi helyzete Magyarországon – Különös tekintettel a megosztáson alapuló gazdaságra
: Somlai Borbála
: Somlai Borbála
Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
: Balla Tamás
: Balla Tamás
Influenszerek és a vállalatok kapcsolata, hazai utazó influenszerek társadalomra gyakorolt pszichológiai hatásuk
: Veszprémi Levente
: Veszprémi Levente
Hogyan legyünk felelős turisták?
: Varga Zsuzsanna
: Varga Zsuzsanna
Erasmus diákok mint turisták
: Hegedűs Réka
: Hegedűs Réka
A munkaerőhiány hatásai a budapesti szállodaiparban, különös tekintettel a Boutique Hotel Budapestre
: Juhász Dániel
: Juhász Dániel
Mikrotranzakciós modellek alkalmazása a videójátékokban
: Egedi Sándor Márk
: Egedi Sándor Márk
A COVID-19 válságkommunikációja és válságkezelési megoldásai Magyarországon
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Kontrolling válságkezelési megoldások - A Robert Bosch Kft-nél -
: Kovács Laura Bianka
: Kovács Laura Bianka
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Velence kontra turisták az overtourism koronázatlan királynőjének analízise
: Zwick Zsófia
: Zwick Zsófia
Szállodai válságkezelés; gazdasági válságok és globális egészségügyi vészhelyzetek hatása a Corinthia Hotel Budapestre
: Torma Bernadett
: Torma Bernadett
Turistaként Észak-Magyarországon; Anita vendégház
: Tóth Anita Zsanett
: Tóth Anita Zsanett
Betegek terápiás preferenciáinak feltárása és ellátásának javítása conjoint analízissel és költség-haszon elemzéssel
: Koppány Krisztián
Published: (2016)
: Koppány Krisztián
Published: (2016)
Employer Branding az AccorHotels-nél - avagy a munkáltatói márkaépítés hatása a szállodaipari munkaerőhelyzetre
: Papp Dorina
: Papp Dorina
Javaslatok az Universitas országos diákvállalkozási hálózat marketingstratégiájára a tagok preferenciáinak és elégedettségének vizsgálata után
: Kálmán Bernadett
: Kálmán Bernadett
Budapest népszerűsítése a belföldi turisták körében
: Kiss Alíz Orsolya
: Kiss Alíz Orsolya
Similar Items
-
Budapestre érkező külföldi turisták fogyasztói magatartás vizsgálata
: Borbély Dávid Csaba -
Külföldre utazó magyar turisták utazási szokásai és kedvelt úti céljai télen
: Józsa Vivien Noémi -
A síegyesületen keresztül Murauba utazó magyar turisták szokásai és ennek változása az elmúlt 3 évben
: Nyárádi Péter -
Utazó bloggerek online kommunikációja
: Domiter Rebeka Dóra -
Az ifjúsági szálláshelyek jelentősége a Budapestre látogató fiatal turisták körében az MP Hostel Budapest példáján keresztül
: Domján Dániel