Online kereskedelem a Covid után
Elmentve itt :
Szerző: | Valastyán Roland |
---|---|
További közreműködők: | Király Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás koronavírus-járvány (COVID-19) logisztika vásárlók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42746 |
Hasonló tételek
Online kereskedelem
: Gál András
: Gál András
Az e-kereskedelem helyzetének értékelése a COVID-19 járvány után, a hazai internetes vásárlási szokások alapján
: Balog Patrik
: Balog Patrik
Online kereskedelem a jövő forradalma?
: Wiszt Timea
: Wiszt Timea
Az online kereskedelem hétköznapjainkban
: Hidasi Hanna
: Hidasi Hanna
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
E-kereskedelem és online marketing
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
Az online kereskedelem helyzete Magyarországon
: Sőregi Lilla
: Sőregi Lilla
Az elektronikus kereskedelem
: Steurer Roland
Megjelent: (2013)
: Steurer Roland
Megjelent: (2013)
Új lehetőségek és kihívások a munkavégzés területén – online vs. offline a Covid-19 járvány után
: Kolosa Violetta Éva
: Kolosa Violetta Éva
A turisztikai trendek változása a COVID-19 világjárvány után
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Tengeri hajóutak (cruises) jövője és lehetőségei a Covid után
: Kas Ildikó Mária
: Kas Ildikó Mária
Az online kereskedelem térhódítása, valamint a hagyományos kereskedelem létjogosultsága a kiskereskedelemben
: Vaju Orsolya
: Vaju Orsolya
Online kereskedelem térhódításának hatása a bevásárlóközpontokra
: Fedor Tamás
: Fedor Tamás
Az anyakönyvvezetők tapasztalatai a COVID-19 pandémia után stresszről, megküzdésről és ügyfélkommunikációról
: Pintér Hedvig Anna
: Pintér Hedvig Anna
Elektronikus kereskedelem és online fizetési szokások
: Csepregi Szilvia
: Csepregi Szilvia
Az online élelmiszer-kereskedelem helyzete napjainkban
: Batizi Noémi
: Batizi Noémi
Online vásárlási szokások és kereskedelem vizsgálata
: Novák Barnabás
: Novák Barnabás
A dunai hajózás és annak jövője a covid 19 után
: Nyakas Noémi
: Nyakas Noémi
Kína turizmusa a koronavírus (Covid-19) kirobbanása előtt és után
: Shen Si
: Shen Si
Az online kereskedelem helyzete és jövője Magyarországon
: Glavinics Máté
: Glavinics Máté
Az online kereskedelem pénzügyi hatása egy vállalatban
: Major Noémi Ágnes
: Major Noémi Ágnes
Az online kereskedelem és fizetési lehetőségek napjainkban
: Barkóczi-Szücs Nóra
: Barkóczi-Szücs Nóra
Az online kereskedelem alakulása, trendjei és sikertényezői
: Popovics Ádám Bence
: Popovics Ádám Bence
Milyen kihívásokkal néz szembe a covid után a hagyományos üzleti intelligencia?
: Takács Martin
: Takács Martin
Nagykőrös kiemelkedő rendezvényeinek megrendezése, és megvalósítása a COVID-19 világjárvány után
: Illés Fanni
: Illés Fanni
MICE-turizmus a Covid-19 járvány előtt (2019) és után (2022)
: Mikula Adél
: Mikula Adél
A Telekom üzletek létjogosultsága az online marketing térhódítása után
: Forgó Fruzsina Réka
: Forgó Fruzsina Réka
Globális kereskedelem és a kiskereskedelem reagálása a COVID19 világjárványra.
: Tasi László
: Tasi László
Az online kereskedelem fejlődése és a játékkereskedelem bemutatása
: Lafferthon Kincső
: Lafferthon Kincső
A home office megítélése a munkavállalók körében a COVID-19 járvány után
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
Online élelmiszer-kereskedelem az Auchan Magyarország Kft.-nél
: Lipták Márton
: Lipták Márton
Online kereskedelem alakulása, trendjei. EMAG marketplace működése, sikertényezői.
: Kajdács Ákos
: Kajdács Ákos
Két fesztivál összehasonlító elemzése és várható alakulásuk a Covid-19 járvány után
: Beer Botond Boldizsár
: Beer Botond Boldizsár
Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
: Rubecz Anita Katalin
: Rubecz Anita Katalin
KKV szektor túlélési stratégiái a COVID-19 járvány alatt és után Magyarországon
: Vitorino - Esparteiro Marcell
: Vitorino - Esparteiro Marcell
Digitális kereskedelem a Covid-19 idején egy gyógyszeripari vállalat példáján keresztül
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
A hibrid munkarendre való átállás hatása a Covid-19 után Tanulmány a termelékenységről, a munkavállalói motivációról és hatékonyságról
: Kajári Gábor
: Kajári Gábor
Az e-kereskedelem a magyar online vásárlási szokások tükrében
: Végh Zoltán
: Végh Zoltán
Az elektronikus kereskedelem és a koronavírus, online fizetési megoldások
: Csák Péter Bence
: Csák Péter Bence
Kocsmák, pubok szerepe Budapest, mint turisztikai márka esetében a COVID-19 járvány után
: Kiss Patrícia
: Kiss Patrícia
Hasonló tételek
-
Online kereskedelem
: Gál András -
Az e-kereskedelem helyzetének értékelése a COVID-19 járvány után, a hazai internetes vásárlási szokások alapján
: Balog Patrik -
Online kereskedelem a jövő forradalma?
: Wiszt Timea -
Az online kereskedelem hétköznapjainkban
: Hidasi Hanna -
Franciaország turizmusgazdasága a Covid-19 előtt és után
: Horváth Dóra