Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Dóra
További közreműködők: Veres Dr. István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belföldi utazások
internetmarketing
közösségi média
marketing
online reklám
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/42754
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom megtervezésének fázisában próbáltam egy olyan témát választani, amely közel áll hozzám, valamint napjainkban is egyaránt aktuális. Így esett a választásom az influencer marketing és a turizmus kapcsolatának vizsgálatára. Lehetőségeim szerint igyekeztem megvizsgálni a témát a lehető legtöbb szemszögből, reményeim szerint sikeresen, hiszen azt gondolom, hogy egy átfogó képet kaptam többek között a turizmusmarketing működéséről, a hazai turizmus helyzetéről, illetve a nem hagyományos marketing kommunikációs eszközök használatáról.