Land Rover – Egy prémium autómárka branding- és kommunikációs tevékenysége
Elmentve itt :
Szerző: | Illéssy Johanna |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | autóipar gépjármű Land Rover marketingkommunikáció online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42778 |
Hasonló tételek
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
: Csernavölgyi Márton István
: Csernavölgyi Márton István
Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában
: Horváth Patrik
: Horváth Patrik
Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák
: Karanyicz Kristóf Márk
: Karanyicz Kristóf Márk
A szállítmányozó tevékenység bemutatása egy autómárka autóalkatrész ellátásában a Yusen Logistics (Hungary) Kft.-nél.
: Jenei Kristóf
: Jenei Kristóf
Az LmLand Kft. változásmenedzsmentjének gyakorlata
: Némethy Marcell
: Némethy Marcell
Prémium kategóriás szállodák családbarát szolgáltatásai — Az Avalon Resort & SPA***** Superior és a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton***** szállodák összahasonlító vizsgálata —
: Barócsi-Klapka Eszter
: Barócsi-Klapka Eszter
Az IRKA-LAND Kft. kereskedelmi tevékenységének elemzése
: Hudu Anita Nikoletta
: Hudu Anita Nikoletta
A Waffel Land arculatával kapcsolatos fogyasztói attitűd elemző értékelése
: Tiszttartó Zsófia
: Tiszttartó Zsófia
A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN
: Kristóf Kitti
: Kristóf Kitti
Old roads, new roads - Evolution and challenges of land transportation and logistics
: Károlyi Kyra
: Károlyi Kyra
The Land of the Long White Cloud,Unique Touristic and Cultural Experience in New Zealand
: Hegmann Barbara
: Hegmann Barbara
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A szezonalitás kihívásainak elemzése Szántódon, a BalaLand Residence Apartmanhotel példáján keresztül
: Solti Fruzsina Rebeka
: Solti Fruzsina Rebeka
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
Gyógy- és egészségturizmus a Kis-Duna menti, Ráckevei Aqua Land Termál és Élményfürdőben
: Kovács Regina
: Kovács Regina
Új termék életút Stratégiai és Direkt beszerzési menedzsment a Jaguar Land Rover-nél
: Ádám Gergely
: Ádám Gergely
HR Kommunikáció és az Employer Branding
: Scháden Dorina
: Scháden Dorina
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
Prémium Apartmanház üzemeltetése a járványhelyzet alatt
: Haag Bianka Luca
: Haag Bianka Luca
Dependence of adequate risk premium on exposure to peril
: Tichy-Rács József
: Tichy-Rács József
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Köznevelési intézmények kommunikációs tevékenysége
: Kiss Beatrix
: Kiss Beatrix
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula
: Fehér András Gyula
Japan als touristische Destination und die Einstellung der ungarischen Touristen zum Land der aufgehenden Sonne
: Kiss Réka Beáta
: Kiss Réka Beáta
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András
: Pollák Árpád András
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd
: Liebl Alfréd
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid
: Pap Dávid
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
Az akvizíciós prémium alakulása magyarországi M&A ügyleteknél
: Gaál Lajos
: Gaál Lajos
A PremiumCool Kereskedelmi Kft. költséggazdálkodásának elemzése és fejlesztése
: Mikula Krisztina
: Mikula Krisztina
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
A BMW Premium Selection kereskedelmi elemzése - Javaslatok marketing aktivitásra
: Bacsányi András Csaba
: Bacsányi András Csaba
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Megjelent: (2014)
: Horváth Anna
Megjelent: (2014)
A prémium kategóriás autók piacának elemzése napjainktól 2020-ig
: Kuthi Szabolcs
: Kuthi Szabolcs
Factors Affecting Consumer Behavior the Premium Coffee Shop in Vientiane, Laos
: Vignaket Sompatthana
: Vignaket Sompatthana
Az Országos Balesetmegelőzési Bizottság kommunikációs tevékenysége
: Bartos Mónika
: Bartos Mónika
LWP Kommunikációs Kft. tevékenysége a gyakorlatban
: Ánosi Flóra
: Ánosi Flóra
Az Artvertising reklámügynökség stratégiai kommunikációs tevékenysége
: Orvos András Károly
: Orvos András Károly
Az egészségturizmus jelentősége, és a Prémium Hotel Panoráma fejlesztési lehetőségei
: Steier Bálint
: Steier Bálint
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely
: Borsi Gergely
Hasonló tételek
-
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
: Csernavölgyi Márton István -
Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában
: Horváth Patrik -
Az autóipar piaci helyzetének bemutatása fókuszban a Porsche prémium autómárka innováció, fenntarthatóság és fogyasztói preferenciák
: Karanyicz Kristóf Márk -
A szállítmányozó tevékenység bemutatása egy autómárka autóalkatrész ellátásában a Yusen Logistics (Hungary) Kft.-nél.
: Jenei Kristóf -
Az LmLand Kft. változásmenedzsmentjének gyakorlata
: Némethy Marcell