Testtömeg menedzsment lehetőségei a hazai szállodákban
Elmentve itt :
Szerző: | Pelczéder Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Lugasi Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | testtömeg Szállodák fogyás Magyarországon wellness |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4278 |
Hasonló tételek
Egészséges táplálkozás a hazai szállodákban
: Kuti Zsófia
: Kuti Zsófia
Papírmentesség a szállodákban
: Papoulidis Anna Dária
: Papoulidis Anna Dária
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin
: Selényi Katalin
Az egészséges táplálkozás megjelenése és szükségessége a hazai szállodákban
: Czigány Lilla
: Czigány Lilla
Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva
: Kücüktüfekci Leyla
: Kücüktüfekci Leyla
Fogyatékkal élő személyek turisztikai lehetőségei Magyarországon, különös tekintettel a 4 csillagos szállodákban
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Budapesti szállodákban használt PMS szoftverek
: Kerekes Alexandra
: Kerekes Alexandra
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
Gasztronómiai trendek és kínálatváltozás a magyarországi Accor szállodákban
: Lukácsfy Dóra
: Lukácsfy Dóra
A vendégészrevételek kezelésének módszerei a szállodákban
: Juhász László
Megjelent: (2014)
: Juhász László
Megjelent: (2014)
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
Tréningek és továbbképzések a budapesti ACCOR szállodákban
: Imrik Zsuzsanna Viktória
: Imrik Zsuzsanna Viktória
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Az üzleti turizmus szerepe az 5 csillagos szállodákban
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Vendégpanaszok kezelése a szállodákban egy konkrét szálloda példáján keresztül
: Bugár-Mészáros Krisztina
: Bugár-Mészáros Krisztina
Környezetvédelem a szállodákban; Az Accor hotelek Planet 21 programja
: Varga Zsófi
: Varga Zsófi
Az ökoturizmus hatékonyságának mérése zöld szállodákban Összehasonlító elemzés, Silvanus Hotel - Visegrád, Thermal Hotel Visegrád ****superior
: Vándor Szilvia
: Vándor Szilvia
Kommunikáció az üzleti életben és a szállodákban A szállodai dolgozók kommunikációjának jellemzői és hatásai
: Forgó Dániel István
: Forgó Dániel István
A GDPR jelentősége a turizmusban, azon belül a magyar szállodákban
: Kurmai Klaudia
: Kurmai Klaudia
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A franchise rendszer működése a 4*-os szállodákban a Hilton Worldwide-on keresztül
: Veliczky Regina
: Veliczky Regina
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
: Oberritter Dóra
: Oberritter Dóra
A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
: Mladek Dorottya
: Mladek Dorottya
Szállodai vízgazdálkodás és annak vizsgálata az Accent Hotel Management Kft. által üzemeltetett szállodákban
: Szajkó Éva
: Szajkó Éva
A szervezeti felépítés hatása a rendezvényszervezésre a Sofitel Budapest és a Mercure Korona szállodákban
: Szilágyi Kitti Tünde
: Szilágyi Kitti Tünde
A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Wellness részlegek működése és jelentősége az üzleti szállodákban, az InterContinental Budapest***** példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Az okosturizmus térnyerése a szállodákban Az X, Y és Z generációk okoshotelekhez való hozzáállásának vizsgálata
: Szikriszt Anna Luca
: Szikriszt Anna Luca
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
A HUMÁNMENEDZSMENT AKTUALITÁSAI, A DOLGOZÓK ELÉGEDETTSÉGE, MOTIVÁLTSÁGA, ELVÁRÁSAI A TISZA HOTELBEN, ILLETVE AZ ÁTLAG MAGYAR SZÁLLODÁKBAN.
: Sóti Szilvia
: Sóti Szilvia
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Veszteségek csökkentése Lean-menedzsment eszközökkel egy hazai KKV divízióján belül
: Károlyházy Csanád
: Károlyházy Csanád
Portfólió Menedzsment Rendszer működése és fejlesztési lehetőségei a változó igényekhez
: Szűcs Kinga Katalin
: Szűcs Kinga Katalin
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
Hasonló tételek
-
Egészséges táplálkozás a hazai szállodákban
: Kuti Zsófia -
Papírmentesség a szállodákban
: Papoulidis Anna Dária -
Minőségmenedzsment és a vendégelégedettség összefüggéseinek vizsgálata a hazai szállodákban
: Selényi Katalin -
Az egészséges táplálkozás megjelenése és szükségessége a hazai szállodákban
: Czigány Lilla -
Közösségi média szerepe a wellness szállodákban hazai szinten vizsgálva
: Kücüktüfekci Leyla