Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
Saved in:
Main Author: | Kovács Kinga |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2014
|
Kulcsszavak: | Webáruház Online vásárlás Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/42796 |
Similar Items
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien
: Visnyei Vivien
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba
: Keresztes Csaba
Magyarországi kriptovaluta vásárlók fogyasztói magatartása
: Kovács Boldizsár László
: Kovács Boldizsár László
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
Az iskolai stressz típusai, stresszreakciók és a stresszkezelés vizsgálata a 17 és 20 éves korosztályban
: Mezei-Belényesi Kamilla
: Mezei-Belényesi Kamilla
Z generáció környezettudatos fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Szőnyi Cintia Lia
: Szőnyi Cintia Lia
Továbbtanulás vizsgálata a felnőtt korosztályban - pályakorrekció vagy az ismeretek bővítése?
: Csordás Emese
: Csordás Emese
A csokoládé fogyasztói magatartásának vizsgálata generációs különbségekkel
: Czigler Dóra
: Czigler Dóra
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Employer Branding jelentősége a munkaerő vonzásában és megtartásában
: Gál-Kovács Dr Regina
: Gál-Kovács Dr Regina
Az Y és a Z generáció online fogyasztói magatartásának összehasonlítása
: Jakab Zsófia
: Jakab Zsófia
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Az autóvásárlás fogyasztói és vásárlói magatartásának trendjei
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
Egy online platform népszerűsítése kutyatenyésztők és kutyát vásárlók körében
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
A 18-55 éves korosztály ruhavásárlási szokásainak vizsgálata a koronavírus-járvány tükrében
: Krakovszky Gréta
: Krakovszky Gréta
Munkáltatói márkaépítés fontossága a fiatal tehetségek vonzásában és megtartásában
: Magenheim Éva
: Magenheim Éva
Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk?
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
: Ternovszky Ferenc
Published: (2007)
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében
: Hídvégi Alexa
: Hídvégi Alexa
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
A Liliomkerti piacon vásárlók felelősségvállalása
: Balogh Zsófia
: Balogh Zsófia
A digitalizáció hatása a gyerekek fogyasztói magatartásának megváltozására
: Uhrin Sára
: Uhrin Sára
A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Klinovics Anna Amina
: Klinovics Anna Amina
Az édesítőszerek fogyasztási szokásai a 18 és 35 éves korosztály körében
: Szabó Lídia
: Szabó Lídia
A Sziget fesztivál környezettudatos magatartásának vizsgálata
: Knipper Bernadett
: Knipper Bernadett
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
A „Z” generáció fogyasztói magatartásának elemzése utazási szokások alapján
: Brieska Flóra
: Brieska Flóra
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben
: Simoncsik Alexandra
: Simoncsik Alexandra
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben
: Kalamár Mátyás
: Kalamár Mátyás
Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
: Demeter Ágnes
: Demeter Ágnes
Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban
: Seres Péter
: Seres Péter
A sörfogyasztási szokások változásának felmérése Magyarországon, a 18-30 éves lakosság körében
: Kiss Tamás Bálint
: Kiss Tamás Bálint
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
Similar Items
-
Természetjárással kapcsolatos utazási szokások vizsgálata a 18-28 éves korosztályban
: Visnyei Vivien -
Élmények vonzásában
: Keresztes Csaba -
Magyarországi kriptovaluta vásárlók fogyasztói magatartása
: Kovács Boldizsár László -
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna -
Az iskolai stressz típusai, stresszreakciók és a stresszkezelés vizsgálata a 17 és 20 éves korosztályban
: Mezei-Belényesi Kamilla