Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. közösségi média marketingje és hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baji Regina
További közreműködők: Asztalos Réka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-turizmus
fogyasztói magatartás
IBUSZ Utazási Irodák Kft.
közösségi média
közösségi média marketing
online fogyasztói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43073
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban a közösségi média jelentőségét és hatását vizsgáltam az IBUSZ Utazási Irodák Kft. online marketing tevékenységén keresztül, továbbá feltártam a közösségi média marketing fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Kutatásomban kitértem a közösségi média jellemzőire, a turizmus és az internet kapcsolatára, a fogyasztói magatartásra, bemutattam az IBUSZ Utazási Irodák Kft.-t. Az alkalmazott kutatásom során bemutattam az IBUSZ közösségi média tevékenységét és annak hatását, valamint a fogyasztói oldal tapasztalait. Vizsgáltam a fókuszcsoportos interjúalanyaim közösségi média jelenlétét, utazási sokáikat, Az IBUSZ Utazási Irodák ismerettségét, és véleményüket az IBUSZ online felületein megjelenő tartalmakról.