Játék a határokkal, avagy a Borders Of Byzantium zenekar marketing terve
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács István Károly |
---|---|
További közreműködők: | Hamburger Béla |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Rock Metal Zenekar Banda Együttes marketing terv |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4315 |
Hasonló tételek
Játék határokkal - Egy játékkereskedő cég vagyoni pénzügyi jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Kövics Kitti
: Kövics Kitti
Advertising – Manipulative Marketing, and its ethical borders
: Pátkai Roni
: Pátkai Roni
A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei
: Kuklis Kristóf
: Kuklis Kristóf
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
Zenekar, mint vállalkozás Hogyan működnek a könnyűzenei együttesek a mai zeneiparban?
: Körmendi Karola
: Körmendi Karola
Vat taxation on Cross-border e-commerce in the EU
: Chen Wanji
: Chen Wanji
A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata
: Vizuete Renato Patricio
: Vizuete Renato Patricio
Brand újraépítése egy szétvált zenekar után
: Krausz Norbert Toni
: Krausz Norbert Toni
Talents Across Borders The Qualification Passports for Refugees as an Alternative Pathway to Socio-Economic Inclusion Case Study: Integrating UNESCO's Qualification Passport for Refugees in Jordan’s Response to Syrian Refugees
: Qubailat Reiqa Salem Musbh
: Qubailat Reiqa Salem Musbh
The economic impacts of the cross-border cooperation between Hungary and Slovakia
: Olajos Ágnes Orsolya
: Olajos Ágnes Orsolya
Katica Játék Kft. marketing-, és marketingkommunikációs stratégiája
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
: Garai Judit
Megjelent: (2013)
Az Alba Regia Szimfonikus Zenekar marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Egy városismereti játék marketingterve
: Orbánné Karaszi Georgina
: Orbánné Karaszi Georgina
Bizalom, játék és hálózat
: Balla Ágnes
: Balla Ágnes
Egy zenekar nehézségei és lehetőségei a kultúra nagyköveteként
: Bálint Zsófia
: Bálint Zsófia
Játék a munka, munka a játék?- Hogyan hatnak a videojátékok a munkahelyi motivációra?
: Házi Krisztián
: Házi Krisztián
REGIO Játék Kft. Költséggazdálkodásának Elemzése
: Lakos Zoltán
: Lakos Zoltán
Játék a gabonával az Alföldön - avagy a Spiel-Mix Kft. bemutatása
: Zilinszki Luca
: Zilinszki Luca
A játék szerepének vizsgálata a szállodai szolgáltatásokba.
: Hegyesi Renáta
: Hegyesi Renáta
A zene és játék közösségfejlesztő jógyakorlatainak vizsgálata
: Nógrádi Gergely
: Nógrádi Gergely
A szépségverseny játék múltja és lehetséges jövője
: Komáromi György
Megjelent: (2022)
: Komáromi György
Megjelent: (2022)
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
3D-s játék implementálásának menete Unity-ben, avagy miért hosszadalmas egy mai játékszoftver fejlesztése
: Kohári Márk
: Kohári Márk
E-commerce collaboration-China and "the Belt and Road" cross-border e-commerce cooperation during COVID-19
: Li Yin
: Li Yin
A Tamagotchi 20. születésnapja - A játék újbóli piaci bevezetése
: Németh Bettina
: Németh Bettina
A színpadi játék animációs szerepe a színdaraboktól a slam poetry-ig
: Mester Viktória
: Mester Viktória
Működő tőke menedzsment, mint krízis helyzetre adott hatékony megoldás egy játék nagykereskedelmi vállalat esetében
: Kovács Gergő
: Kovács Gergő
Görög gyorsétterem marketing terve
: Mucsi Bence
: Mucsi Bence
A MANUFAKTORTA CUKRÁSZDA MARKETING TERVE
: Ádám Mónika
: Ádám Mónika
Egy vállalat éves pénzügyi terve. A terv utólagos értékelése.
: Szemes Gábor István
: Szemes Gábor István
Alapítandó oktatási vállalkozás marketing terve
: Pékné Beke Renáta
: Pékné Beke Renáta
A Pici Paci Udvarház marketing terve
: Pirosné Csik Julianna
: Pirosné Csik Julianna
Járművizsgáló állomás üzleti terve
: Szeri István
: Szeri István
Olasz tésztaüzem és kereskedés marketing terve
: Bártfai Soma
: Bártfai Soma
Az Auchan Magyarország solymári áruházának bazár szektorában a veszteségforrások feltárásának lehetséges módszerei, a játék osztályra fókuszálva
: Csóré József
: Csóré József
Egy fiktív budapesti újhullámos cukrászda marketing terve
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
: Sütő-Nagy Zsuzsanna
Hasonló tételek
-
Játék határokkal - Egy játékkereskedő cég vagyoni pénzügyi jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Kövics Kitti -
Advertising – Manipulative Marketing, and its ethical borders
: Pátkai Roni -
A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei
: Kuklis Kristóf -
Játék, szórakozás, élmény –avagy a pápai játékfesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019) -
Zenekar, mint vállalkozás Hogyan működnek a könnyűzenei együttesek a mai zeneiparban?
: Körmendi Karola