A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
Saved in:
Main Author: | Juhász Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | marketing online marketing kommunikáció márkázás véleményvezér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4316 |
Similar Items
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
A véleményvezérek szerepe a marketingkommunikációban és gyakorlati alkalmazásuk egy kampány során
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban
: Dobos Judit
: Dobos Judit
A véleményvezérek jelentősége a marketingkommunikációs folyamatban
: Vida Noémi
: Vida Noémi
A véleményvezérek hatása a fogyasztói társadalomra
: Kovács Lilien
: Kovács Lilien
Influencer marketing, a hazai véleményvezérek sikere
: Márton Zsuzsanna Jozefa
: Márton Zsuzsanna Jozefa
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
A közösségi média és a véleményvezérek szerepe az egészségtudatos táplálkozási trend elterjedésében Magyarországon
: Hegedűs Ráhel Dóra
: Hegedűs Ráhel Dóra
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Véleményvezérek hatása az Y és a Z generáció jeges tea és energiaital fogyasztására
: Pacziga Kitti
: Pacziga Kitti
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
Foltos - javaslat egy új Túró Rudi márka megalkotására és elindítására a magyar piacon
: Egresi Nóra
: Egresi Nóra
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
Egy ismert márka kommunikációja új vizeken A KOMÉTA 99 Zrt. megjelenése a közösségi médiában
: Nagy Nelli
: Nagy Nelli
Brand, márka és corporate identity szerepe a Zsidai Gasztronómiai Csoportnál
: Biró Zsófia
: Biró Zsófia
A borospalack és címke lehet több, mint csomagolás? - A külső jegyek szerepe a belső értékek kommunikációjában és a fogyasztói igények alakulásában
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Similar Items
-
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra -
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia -
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra -
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka -
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)