A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Fürtös Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Kegye Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | élelmiszerfogyasztás fogyasztói igények megismerése italgyártás közvéleménykutatás márkastratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43175 |
Hasonló tételek
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
Fogyasztói elvárások és az arra épülő marketing stratégiák a HELL Ice Coffee esetében
: Szente Hanna
: Szente Hanna
A belvárosi éttermek forgalmának növelési lehetőségei
: Ekker Dorina
: Ekker Dorina
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
Cash flow elemzés a Hell Energy Magyarország Kft. beszámolója alapján
: Ráczné Tatár Zsanett
: Ráczné Tatár Zsanett
Pálinka, mint hungarikum és népszerűségének növelési lehetőségei
: Madar Gwendolin
: Madar Gwendolin
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése
: Tóth Benedek Aurél
: Tóth Benedek Aurél
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
A HELL ENERGY Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Balogh Ivett
: Balogh Ivett
Parfümvásárlási preferenciák és a Superz márka megítélése
: Halmi Petra
: Halmi Petra
Hatékonyság növelési lehetőségek vizsgálata egy magyar vállalat raktáránál
: Ur Anett
: Ur Anett
A Hell Energy Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és elemzése
: Fekete Ákos
: Fekete Ákos
Starting a successful Specialty Coffee Business in Vienna – The Shaggy Dog Coffee
: Felszeghy Bence
: Felszeghy Bence
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése
: Balogh Eszter
: Balogh Eszter
A startup vállalkozások sikerének titka, az NNG Kft. sikerének tükrében - Budapest, mint startup főváros
: Bera Eszter
: Bera Eszter
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
: Mudra Ágnes
: Mudra Ágnes
A Gyulai kolbász márka megalakulása, sikerének kulcsa a hazai piacon és/vagy a nemzetközi piacon
: Fodor Sára
: Fodor Sára
AZ ÁLTALÁNOS FORGALMI ADÓBÓL SZÁRMAZÓ BEVÉTELEK NÖVELÉSI LEHETŐSÉGEINEK VIZSGÁLATA NEMZETKÖZI ÜGYLETEK TEKINTETÉBEN
: Tomcsányi Tamás
: Tomcsányi Tamás
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Presence of Corporate Social Responsibility In The Coffee Industry
: Bordás Cintia Ilona
: Bordás Cintia Ilona
Spilling the beans - Barista preferences in specialty coffee
: Mórász Mátyás
: Mórász Mátyás
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Economic importance of coffee culture through catering businesses
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
Hasonló tételek
-
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel -
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn -
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László -
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina -
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence