Piaci elemzés a magyarországi kabinházakról és a Kástu (Pajta) szállás marketingkommunikációs bevezető kampánya

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gáspár Vera Veronika
További közreműködők: Sarkadi Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hirdetési tevékenység
kommunikációs stratégia
marketing
marketing-kampány
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/43181
Leíró adatok
Kivonat:Az esszém témája a Kástu kabinházas szállás, ami Őriszentpéteren található. A családom tavaly nyáron vágott bele ebbe a projektbe, így kapva-kaptam az alkalmon és el is határoztam, hogy erről fogok írni. A településhez régóta kötődő családom emellett egy éttermet is üzemeltet ott, ami rendkívül egyedi és különleges koncepcióval bír, kiemelkedve a környékbeli éttermek közül. Az étteremben korábban dolgoztam is, így az ott megszerzett tapasztalataimat is hasznosítani tudtam a dolgozatomban. Egy bevezető marketingkommunikációs kampányt terveztem meg dolgozatomban, amit kutatásaimból kiindulva és azokra alapozva dolgoztam ki, keresve a választ arra, hogy milyen marketingkommunikációs eszközöket érdemes használni, egy újfajta szálláshely bevezetése során, milyen csatornákon, milyen intenzitással és célzással, valamint milyen szolgáltatásokkal ajánlatos felruházni egy ilyesfajta szolgáltatást.