Piaci elemzés a magyarországi kabinházakról és a Kástu (Pajta) szállás marketingkommunikációs bevezető kampánya
Saved in:
Main Author: | Gáspár Vera Veronika |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | hirdetési tevékenység kommunikációs stratégia marketing marketing-kampány marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/43181 |
Similar Items
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett
: Kalántai Linett
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi
: Varga Kitti Noémi
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika
: Léránt Veronika
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia
: Maarouf Vivien Patrícia
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
Hilbert-hotel átépítés – avagy egy érdekes feladatcsokor számosságok bevezető tanításához
: Losonczi Attila, et al.
Published: (2024)
: Losonczi Attila, et al.
Published: (2024)
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina
: Menyhárt Krisztina
Szálláskiadás- szálláskeresés, avagy egy turisztikai szállás kínálati és keresleti oldalának vizsgálata
: Cserba Bence
: Cserba Bence
Az életív marketing, az Allegro Kft baba-mama kampánya
: Kerekes Tamás
: Kerekes Tamás
A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Az új termékek bevezetés előtti és bevezető kommunikációjának hatása az okostelefon piacon Az Apple és a Samsung párharca
: Nyikes Anna Dóra
: Nyikes Anna Dóra
Az Ökumenikus Segélyszervezet projektmenedzsmentje és adománygyűjtési lehetőségei az adventi kampánya során
: Bihari Barnabás
: Bihari Barnabás
Egy nyertes kampány bemutatása. A Vajda Papír Kft. OOOPS! márkájának kommunikációs kampánya
: Bíró Gergő Tamás
: Bíró Gergő Tamás
Az Iniciál Autóház Kft. marketingkommunikációs tevékenységét bemutató elemzés
: Medgyasszay Áron
: Medgyasszay Áron
Az elektronikus kereskedelem hatása a szálláshely-szolgáltató szektorra, és a Szállás.hu és a Szállásvadász.hu összehasonlító elemzése
: Csesznik Emese
: Csesznik Emese
Versenyhelyzet - elemzés az orális fogamzásgátlók magyarországi piacán
: Szűcs Zsuzsanna
: Szűcs Zsuzsanna
Ellátási lánc elemzés egy magyarországi leányvállalat esetében
: Somogyi Fanni
: Somogyi Fanni
A vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzés, piaci helyzetének értékelése
: Tóthné Bajnóczi Klára
: Tóthné Bajnóczi Klára
Versenytárs-elemzés
: Dömők Réka
: Dömők Réka
Piaci elemzés és tendenciák a fővárosi luxus lakóingatlan fejlesztésekről Kiemelt projektelemzés az Orco Csoport Avenue Gardens luxus apartman házáról
: Birinyi Nóra
Published: (2007)
: Birinyi Nóra
Published: (2007)
A Shiseido magyarországi marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
: Mayercsin Zsófia
Published: (2013)
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Magyarország Kormányának „Maradj otthon!” nevű kampánya és annak hatása a járványügyi helyzetre és a magyar gazdaságra a Covid19-pandémia idején
: Ladjánszki Lilla Regina
: Ladjánszki Lilla Regina
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
Digitális marketingkommunikáció a magyarországi vegán fehérjeporok piacán
: Borics Klaudia
: Borics Klaudia
A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor
: Alexhauser Liza
: Alexhauser Liza
MILYEN FORMÁBAN VÁLLALKOZZAK? PIACI ELEMZÉS, ADÓ ÉS PÉNZÜGYI TERVEZÉS EGY INDULÓ INGATLANKÖZVETÍTŐI VÁLLALKOZÁS ESETÉBEN
: Kissimon István
: Kissimon István
A Youth Waterpolo Carneval piaci bevezetésének megalapozása marketingkommunikációs szempontból
: Vincze Márk
: Vincze Márk
Lakossági hitelkockázat elemzés módszerei
: Mázik Gergely
: Mázik Gergely
Web elemzés - weboldalak teljesítménymutatói
: Tarr Károly
: Tarr Károly
Működési Kockázatok Szcenárió-elemzés
: Barzsó Béla
: Barzsó Béla
A Kaméleon Reklám marketingkommunikációs tevékenységének szerepe a piaci pozíció megerősítésében
: Tupi Bernadett
: Tupi Bernadett
A versenytárs elemzés oktatásának módszertana
: Szőtsné Fekete Katalin Gizella
: Szőtsné Fekete Katalin Gizella
Magyarországi nagyüzemi ízesített sörmixek piaci pozicionálásának vizsgálata
: Gergely Kristóf András
: Gergely Kristóf András
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Similar Items
-
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka -
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett -
Az Iszlám Állam propaganda kampánya
: Varga Kitti Noémi -
A Seat márka megítélése a Seat Leon ST kombi bevezető kampányán keresztül
: Léránt Veronika -
Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése
: Maarouf Vivien Patrícia